آیا کپسول لاولایف برای افزایش میل جنسی موثر است؟

لاولایف یکی از داروهای موثر در افزایش میل جنسی خانم‌ها است و مصرف آن طراوت و شادابی را به زندگی زناشویی بازمی‌گرداند. میل جنسی یکی از موارد مهم در پایداری زندگی زناشویی است و کاهش آن می‌تواند زندگی زوج‌ها را تحت تاثیر قرار دهد. گاهی اوقات دیده می‌شود که برخی از خانم‌ها تمایلی به برقراری رابطه‌ی جنسی ندارند و همین موضوع باعث می‌شود تا زندگی زناشویی آن‌ها با مشکلاتی روبرو شود.

عوامل مختلفی در کاهش میل جنسی تاثیرگذار هستند. مصرف برخی از داروها، تغییر سطح هورمون‌ها، اختلال خواب و افزایش سن بیشترین تاثیر را دارند. البته کاهش میل جنسی به راحتی قابل درمان است و اگر به موقع نسبت به درمان آن اقدام شود زندگی زناشویی بیش از حد دچار مشکل نخواهد شد. روش‌های طبیعی و دارویی متنوعی برای حل این مشکل وجود دارد. کپسول لاولایف یکی از داروهای گیاهی است که تاثیر زیادی در افزایش میل جنسی دارد و با تجویز پزشک می‌توان آن را مصرف کرد. برای آشنایی بیشتر با ترکیبات و نحوه‌ی مصرف این دارو در ادامه با ما همراه باشید.

word image 20200 1

حتما بخوانید: شربت افزایش میل جنسی بانوان

کپسول لاولایف چیست؟

لاولایف دارویی با ترکیبات گیاهی است که برای افزایش و تقویت میل جنسی خانم‌ها تجویز می‌شود. این دارو شرایط فیزیکی بدن خانم‌ها را بهبود بخشیده و باعث ایجاد نشاط در زندگی زناشویی می‌شود. لاولایف به شکل کپسول خوراکی است و مثل سایر داروهای خوراکی باید با مقداری آب مصرف شود. در تولید این دارو از گیاهانی همچون دامیانا ( Turnera diffusa )، ماکا ( Lepidium meyenii )، آشواگاندها ( Withania somnifera )، اپیمدیوم ( Epimedium brevicornu )، خارخاسک ( Tribulus terrestris )، لوبیا مخملی ( Mucuna pruriens )، رازک ( Humulus lupulus ) و گیاه جینکگو (Ginkgo biloba) استفاده شده است. همچنین این دارو حاوی منیزیم استئارات، لاکتوز و ویتامین‌های گروه B ازجمله B1، B2، B3، B6، B12 و فولات است.

علاوه بر این ترکیبات، گلیکوزید فلاونوئیدهایی مثل کوئرستین، کامفرول و ایزوهامنتین ازجمله مواد موثر در ترکیبات کپسول لاولایف هستند و هر کپسول براساس 28 میلی‌گرم کوئرستین (Quercetin) استاندارد سازی شده است. این دارو در قوطی‌های پلاستیکی 60 عددی بسته بندی شده و از داروخانه‌ها قابل تهیه است.

نحوه‌ی مصرف دارو

این دارو باید طبق دستور پزشک و در دوز معین مصرف شود. به طور کلی باید روزانه دو عدد از کپسول لاولایف را به صورت یکجا و همراه با وعده‌ی غذایی مصرف کرد.

تاثیر لاولایف در افزایش میل جنسی

همانطور که اشاره کردیم کپسول لاولایف دارای ترکیبات گیاهی است که هرکدام از این گیاهان خواصی دارند و از زمان‌های گذشته در طب سنتی چین، کره، هندوستان، پاکستان، برزیل و آمریکای لاتین برای افزایش میل جنسی مورد استفاده قرار می‌گرفتند. طبق تحقیقات انجام شده بر روی این گیاهان نتایج بسیار خوبی به دست آمده است. گیاه دامیانا حاوی گلیکوزیدهای سیانوژنیک بیواکتیو است که در کاهش التهاب مثانه تاثیرگذار هستند و فعالیت جنسی را تا حد زیادی بهبود می‌بخشند.

براساس مطالعات بالینی دوسوکور، گلیکوویتانولیدهای بیواکتیو موجود در گیاه دامیانا که شامل آلکالوئیدها و لاکتون‌های اسیدی است سبب افزایش میل جنسی در افراد دریافت کننده‌ی این دارو می‌شود و باعث افزایش فاکتورهای سلامت ازجمله تعداد RCBها و میزان Hb در خون شده و تولید ملانین‌های مو را افزایش می‌دهد. گیاه لوبیای مخملی موجود در کپسول لاولایف حاوی ترکیباتی است که میل جنسی افراد را تقویت می‌کند.

word image 20200 2

گیاه جینکگو نیز حاوی مقادیری از فلاونوئیدها و ترپنوئیدهای جینکگولیدی است که تمایل، هیجان و ارگاسم را در رابطه بهبود می‌بخشد. این گیاه جریان خون در عروق ناحیه ژنیتال را افزایش داده و فاکتور فعال کننده‌ی پلاکتی PAF را مهار می‌کند. همچنین با القای گیرنده‌های سروتونین و نوراپی نفرین در مغز بر روی پروستاگلندین‌ها تاثیر مثبت داشته و مصرف آن مشکلات به وجود آمده در اثر مصرف داروهای ضد افسردگی و SSRI را برطرف می‌کند.

گیاه اپیمدیوم حاوی مقادیر زیادی از ایزوفلاونوئیدها، کامفرول و کوئرستین است که علاوه بر تقویت عملکرد جنسی، باعث تقویت استخوان‌ها و شرایط عمومی بدن می‌شود. ترکیبات موجود در گیاه خارخاسک باعث آزادسازی نیتریک اکساید از اندوتلیوم آرتریال و پایانه‌های عصبی نیترژیک در ناحیه ژنیتال شده و جریان خون عبوری از کلیتوریس را افزایش می‌دهد. بنابراین تاثیر زیادی در افزایش توان و میل جنسی دارد.

ترکیبات آداپتوژنیک موجود در گیاه ماکا باعث کاهش ترشح هورمون‌های استرسور شده و به تولید استروژن در بدن کمک می‌کند. از این رو علاوه بر افزایش میل جنسی به بهبود علائمی مثل گرگرفتگی، خشکی واژن و تغییرات خلق و خو در خانم‌هایی که در دوره‌ی یائسگی و یا قبل از آن قرار دارند کمک می‌کند. کپسول لاولایف علاوه بر موارد اشاره شده دارای خاصیت آنتی اکسیدانی است و در سلامت قلب، کاهش التهاب و بهبود عملکرد مغز نیز تاثیر فراوانی دارد.

موارد منع مصرف

  • خانم‌هایی که به سرطان‌های حساس به هورمون‌های جنسی هستند نباید این دارو را مصرف کنند.
  • مصرف این دارو برای افرادی که به افسردگی مبتلا هستند و داروهایی همچون بوسپیرون و یا مهار کننده‌های آنزیم MAO مصرف می‌کنند ممنوعیت دارد.
  • کپسول لاولایف آستانه‌ی ایجاد تشنج را کاهش می‌دهد. از این رو بیمارانی که به انواع صرع مبتلا هستند نباید از آن استفاده کنند.
  • این دارو در ترکیبات خود دارای گیاه جینکگو است و به دلیل اینکه می‌تواند باعث سندروم استیون جانسون شود مصرف آن به افراد زیر 18 سال به هیچ وجه توصیه نمی‌شود.

تداخلات دارویی

  • اگر به صورت همزمان با داروهای ضدانعقادی مثل وارفارین و داروهای ضدپلاکتی و هپارین‌ها مصرف شود احتمال افزایش ریسک مشکلات خونریزی وجود دارد.
  • مصرف کپسول لاولایف با داروهای مربوط به پرکاری و کم کاری تیروئید تداخل دارد و در کارایی آن‌ها اختلال ایجاد می‌کند.
  • لاولایف حاوی ترکیبات شبه استروژنی است و مصرف همزمان آن با داروهای استروژنی و آنتاگونیست‌های استروژن حتما باید زیر نظر پزشک معالج باشد.
  • لوبیای مخملی موجود در کپسول لاولایف در رفع مشکلات پارکینسون آثار مثبتی دارد و می‌تواند اثر داروهای حاوی لوودوپا را تقویت کند. از این رو بهتر است قبل از مصرف همزمان داروها با پزشک مشورت کنید.
  • بیمارانی که فشار خون بالایی دارند و داروهایی مثل نیفیدیپین و هیدروکلروتیازید مصرف می‌کنند باید در ابتدای مصرف لاولایف فشار خون خود را مانیتور و کنترل نموده و با احتیاط این دارو را مصرف نمایند.
  • لاولایف اثر داروهای کاهنده قندخون و انسولین را افزایش می‌دهد و قبل از مصرف همزمان باید از میزان قندخون خود مطلع شوید.

عوارض جانبی لاولایف

  • ایجاد واکنش‌های پوستی یا تنفسی در افراد حساس به گیاهان موجود در این کپسول
  • بروز سردرد، تهوع و مشکلات گوارشی و در موارد بسیار نادر تپش قلب و آریتمی قلبی

word image 20200 3

موارد احتیاط

  • قطع مصرف دارو در دوره‌ی نزدیک به جراحی به دلیل احتمال افزایش خونریزی
  • در دوران بارداری و شیردهی حتما زیر نظر پزشک متخصص مصرف شود.
  • مطلع کردن پزشک قبل از انجام آزمایش خون به افزایش کاذب سطح دیگوکسین در خون

تهیه و تنظیم: شرکت اکسیر گستر اسپادانا


اپ چرب زبان

با اپلیکیشن چرب زبان، هر زبانی رو فقط با روزانه 5 دقیقه گوش دادن، توی 80 روز مثل بلبل حرف بزن! بهترین متد روز، همزمان تقویت حافظه، آموزش تصویری با کمترین قیمت ممکن!


 

linkریپورتاژ

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up