بهترین دوره آموزش مزوتراپی مو و صورت در ایران

مزوتراپی به‌عنوان یک روش درمانی غیر تهاجمی و بسیار ایمن، در نظر گرفته می‌شود. یکی از کاربردهای بسیار مهم مزوتراپی، تقویت مو و جلوگیری از ریزش مو است. در واقع، برای جبران موهای از دست رفته، می‌توان مزوتراپی مو را انجام داده و به تقویت آن پرداخت. با گذراندن دوره آموزش مزوتراپی، خود فرد در منزل هم توانایی انجام این کار را پیدا خواهد کرد. بنابراین، امکان پیدا کردن مهارت و تبدیل شدن به یک مزوتراپیست حرفه‌‌ای با شرکت در بهترین دوره مزوتراپی برای همه وجود دارد. در این گزارش، با ما همراه باشید تا بهترین دوره آموزش مزوتراپی در ایران را به شما معرفی کنیم.

حتما بخوانید: بهترین مراکز کاشت مو

دوره جامه مزوتراپی صورت – لینک زیر را بررسی کنید.

https://www.follimu.com/facial-mesotherapy-training/

مزوتراپی چیست؟

مزوتراپی، نوعی روش درمان غیر تهاجمی است که بسیار ایمن بوده و با خیال راحت، می‌توان برای درمان، از این روش استفاده کرد. تقویت مو و جلوگیری از ریزش مو، مهم‌ترین کاربرد روش مزوتراپی به شمار می‌رود. این روش درمانی، جزو شیوه‌های تزریقی در نظر گرفته می‌شود. به مواد مورد نیاز مو، کوکتل مزوتراپی یا ویال مزوتراپی و یا داروی مزوتراپی گفته می‌شود. پزشک متخصص یا تکنسین، این مواد را با استفاده از سرنگ‌های بسیار ریز در زیر پوست سر فرد مراجعه‌کننده، تزریق می‌کنند. با توجه به نوع مشکل فردی که به پزشک مراجعه کرده و ریزش مو دارد؛ نوع مواد تزریقی توسط پزشک یا تکنسین، انتخاب می‌شود. برای تزریق کوکتل مزوتراپی لازم است که مهارت و تخصص کافی در این زمینه وجود داشته باشد. برای این‌که فردی بخواهد خودش این کار را انجام دهد؛ حتما باید دوره آموزش مزوتراپی را گذرانده و مهارت‌های لازم را به دست آورد. در این صورت است که خواهد توانست تزریق مزوتراپی را به راحتی، حتی در منزل نیز انجام دهد.

1 4

کاربرد مزوتراپی

کلمه مزو به معنی وسط است و همان طور که اشاره شد؛ در این روش، پزشک موادی مانند آنزیم‌ها، ویتامین‌ها و سایر مواد مغذی را با استفاده از سوزن‌های مخصوص، به لایه میانی پوست تزریق می‌کند. علاوه بر این‌که برای جلوگیری از ریزش مو از روش مزوتراپی استفاده می‌کنند؛ برای درمان سلولیت، درمان لک و جوان‌سازی صورت نیز از این روش می‌توان استفاده کرد. در مزوتراپی صورت، در ناحیه آسیب‌دیده صورت، گردش خون ضعیف را تقویت کرده و التهاب را کاهش می‌دهند.

2 4

تفاوت مزوتراپی و کاشت مو

امروزه بسیاری از افراد با مشکل ریزش مو مواجه هستند که عدم تعادل هورمون‌های بدن، کمبود مواد مغذی، کاهش گردش خون، استرس، فاکتورهای ارثی و ژنتیکی می‌تواند از دلایل ریزش مو باشد. از جمله روش‌های نوینی که برای کاهش ریزش مو انجام می‌شود؛ می‌توان به کاشت موی طبیعی و مزوتراپی اشاره کرد. این دو روش، تفاوت‌هایی با هم دارند که به بررسی تعدادی از آن‌ها پرداخته می‌شود.

  • در روش کاشت موی طبیعی، از فولیکول‌های سایر نقاط بدن استفاده می‌شود و به ناحیه‌ای که در آن ریزش مو وجود دارد؛ پیوند زده می‌شود. اما در روش مزوتراپی این‌گونه نیست و نوعی محلول به مو تزریق می‌کنند. این محلول حاوی مواد ویتامینه است که لایه مزودرم را تحریک می‌کند. در نتیجه مو کم کم شروع به رشد می‌کند.
  • در روش کاشت موی طبیعی، از فولیکول‌های فرد استفاده می‌شود؛ اما در روش مزوتراپی، فولیکول‌های لایه میانی پوست تحریک شده و باعث رشد مو خواهد شد.
  • در هر دو روش، تقویت مو و جلوگیری از ریزش آن، دائمی است. اما باید به این نکته توجه کرد که در روش کاشت مو، بعد از این‌که مو شروع به رشد می‌کند؛ نسبت به ریزش، مقاومت بالایی دارد. در روش مزوتراپی بر خلاف روش کاشت مو، موها بیشتر تحت تاثیر عوامل مختلف قرار می‌گیرند و ممکن است تا حدودی شروع به ریزش کنند.
  • این دو روش از نظر تعداد جلسات نیز با هم تفاوت‌هایی دارند. مدت زمانی که برای کاشت مو لازم است؛ یک جلسه چند ساعته در نظر گرفته می‌شود؛ اما برای مزوتراپی حداقل 3 تا 15 بار باید جلسات تکرار شوند تا نتیجه مطلوب حاصل شود. این نکته را هم باید در نظر داشت که در روش کاشت مو، نتایج حدود 3 تا 6 ماه پس از کاشت، پدیدار می‌شوند؛ اما در مزوتراپی از جلسه سوم به بعد، می‌توان نتایج را به خوبی مشاهده کرد.

آموزش مزوتراپی مو مناسب چه افرادی است؟

آموزش مزوتراپی مو برای دو گروه، می‌تواند مفید باشد که در این بخش، دو گروه را نام برده و به توضیح مختصری درباره آن‌ها پرداخته می‌شود.

  1. آموزش مزوتراپی برای افرادی مناسب است که قصد دارند با استفاده از این روش، کسب درآمد کنند.
  2. افرادی که به خاطر ضعیف شدن موها و ریزش آن، می‌خواهند از دوره‌های آموزش مزوتراپی استفاده کرده و خودشان با این روش، به تقویت موهایشان بپردازند.

همان طور که اشاره شد؛ مزوتراپی یک نوع روش درمانی برای جبران موهای از دست رفته است که کمک بسیاری به تامین مواد مغذی برای ریشه مو، افزایش گردش خون در سر و تحریک رشد مو خواهد کرد.

آموزش مزوتراپی مو چگونه به افراد کمک خواهد کرد تا با کمک این روش، به درآمدزایی برسند؟

برای انجام مزوتراپی حتما باید تخصص کافی در این زمینه وجود داشته باشد. فقط افرادی میتوانند این کاررا انجام دهند که آموزشهای لازم را دیده و مهارت کافی کسب کردهاند. با توجه به اینکه، امروزه بسیاری از افراد از مشکل ریزش مو رنج میبرند و نیاز به تقویت مو و استفاده از روشهایی برای جلوگیری از ریزش مو دارند؛ بنابراین، گذراندن دوره آموزش مزوتراپی می تواند روش خوبی برای درآمدزایی باشد.

3 4

آموزش مزوتراپی مو چگونه به افراد کمک خواهد کرد تا برای درمان، از این روش استفاده کنند؟

کسانی که دچار ریزش مو شده‌اند و یا موهایشان ضعیف شده است و احساس می‌کنند که نیاز به درمان با روش مزوتراپی دارند؛ در صورت آموزش مزوتراپی مو، می‌توانند خودشان این کار را انجام دهند و در هزینه‌های مربوطه تا حد زیادی صرفه‌جویی نمایند. هر جلسه مزوتراپی که در کلینیک‌ها انجام می‌شود؛ به‌طور میانگین 600 هزار تومان تا یک میلیون تومان هزینه خواهد داشت. اما در صورت یاد گرفتن مزوتراپی و انجام آن توسط خود فرد یا یکی از اعضای خانواده، هزینه تزریق مزوتراپی به شدت کاهش یافته و یا حتی ممکن است حذف شود. بنابراین، آموزش مزوتراپی خیلی مفید بوده و به درد خواهد خورد. اما باید این نکته را هم در نظر گرفت که دوره آموزش مزوتراپی باید در کلینیک‌های معتبر انجام شده و به‌صورت اصولی و حرفه‌ای یاد گرفته شود؛ تا امکان به وجود آمدن مشکل و به خطر افتادن سلامت افراد به صفر برسد.

فولیمو؛ بهترین مرکز زیبایی مزوتراپی

تیم تخصصی کاشت مو فولیمو، بیش از 8 سال در زمینه کاشت مو و مزوتراپی، تجربه دارند. این گروه تخصصی، بدون جراحی، بخیه و خونریزی، کاشت مو را انجام می‌دهند. خیال مشتریان از بابت قیمت و کیفیت کار آن‌ها راحت خواهد بود؛ چرا که با بهترین قیمت و بهترین روش کاشت مو، کارشان به انجام خواهد رسید. در این کلینیک از بهترین دستگاه‌های روز دنیا برای کارهای مختلف، بهره برده می‌شود. بهترین دکتر مزوتراپی، کار را انجام خواهد داد و در صورت عدم رضایت مشتری از کار تیم تخصصی فولیمو، تمام مبلغ به افراد، برگردانده می‌شود. از دیگر خدمات این کلینیک، می‌توان به مشاوره رایگان، قبل از شروع درمان اشاره کرد. همچنین دارای بهترین دوره آموزش مزوتراپی نیز هستند که می‌توان از این خدمات ارزنده به راحتی استفاده کرد و از آن لذت برد. علاوه بر مزوتراپی مو، مزوتراپی صورت نیز در این کلینیک انجام می‌شود.


اپ چرب زبان

با اپلیکیشن چرب زبان، هر زبانی رو فقط با روزانه 5 دقیقه گوش دادن، توی 80 روز مثل بلبل حرف بزن! بهترین متد روز، همزمان تقویت حافظه، آموزش تصویری با کمترین قیمت ممکن!


 

linkریپورتاژ

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up