1 2

راهکارهای موثر در تقویت قوای جنسی آقایان

در این مقاله علل کاهش میل جنسی و بهترین راهکارهای تقویت قوای جنسی را بررسی کنیم.

میل جنسی فاکتور بسیار مهمی در تحکیم روابط زناشویی است و در افزایش کیفیت زندگی زوجین قدرت اثرگذاری بالایی دارد. از این رو با شناخت راهکارهای تقویت قوای جنسی آقایان و بررسی علائم کاهش میل جنسی مردان، می‌توان از راهکارهای درمانی برای افزایش میل جنسی مردان استفاده کرد و تبعات آن را به حداقل رساند. در این مطلب با ما همراه باشید تا علل کاهش میل جنسی و بهترین راهکارهای تقویت قوای جنسی را بررسی کنیم.

علل کم شدن قدرت جنسی آقایان

2 2

حتما بخوانید: روشهای افزایش قدرت جنسی خانم ها

علت کم شدن قوای جنسی آقایان یا به طور کلی نداشتن میل جنسی را می‌توان به عواملی چون افسردگی‌های خفیف تا مزمن، استرس‌های مداوم و اضطراب، مصرف مواد مخدر، مصرف الکل، اختلالات هورمونی و استفاده بعضی از داروها چون داروهای کنترل دیابت، مسکن‌های اپیوئیدی، آنتی‌آندورژن‌ها و … مرتبط دانست.

یکی از دلایل عمده کاهش میلی جنسی در مردان کاهش ترشح هورمون تستوسترون است. این هورمون نقش بسیا مهمی در برقراری رابطه جنسی با کیفیت دارد. عوامل مختلفی از جمله استرس، مشکلات خانوادگی و زناشویی و کمبود خواب می توانند سبب بروز این اختلال شوند. گاهی اوقات تمام این دلایل و گاهی تنها یکی از آن‌ها موجب کاهش قوای جنسی آقایان می‌شود.

راهکارهای افزایش قوای جنسی آقایان

خوشبختانه راهکارهای درمان متنوعی برای کاهش میل جنسی مردان وجود دارد. با دنبال کردن این راهکارها و استفاده موثر از آن‌ها، می‌توان چنین مشکلی را در کوتاه مدت برطرف کرده و به زندگی سالم و بانشاط بازگشت. با افزایش میل جنسی آقایان و رفع سردمزاجی، زندگی زناشویی شور و شوق دوباره پیدا کرده و بسیاری از مشکلات آن برطرف خواهند شد.

این راهکارها شامل راه‌های طبیعی مانند مصرف مواد غذایی، ورزش کردن و … و در مجموع بهبود بخشیدن به فرآیند زندگی روزمره است. سایر روش‌ها شامل مصرف داروهای گیاهی، مصرف مکمل‌هایی مانند قرص تقویت جنسی آقایان و … است. در ادامه این موارد را با جزئیات بیشتر بررسی خواهیم کرد.

راه‌های طبیعی افزایش قوای جنسی آقایان

انواع نوشیدنی‌ها و معجون تقویت قوای جنسی به وفور در میان سبد تغذیه‌ای هر خانوار موجود هستند و همین طور نباید تاثیر مغزها در افزایش میل جنسی آقایان را دست کم گرفت.

خوراکی‌های مختلفی در درمان سردمزاجی آقایان موثر هستند که از میان آن‌ها می‌توان به:

  • هندوانه، شکلات تلخ، آووکادو، سیب، ماهی سالمون، زنجبیل، موز، سیر، اسفناج، انار و … اشاره کرد و تاثیر آنها را به وضوح مشاهده کرد.
  • آب آووکادو، آب سیب، ترکیب شیر و موز، آب انار، شیر کاکائو تلخ، آب اسفناج، محلول زنجبیل در آب، شیر بادام، شیرگردو و … از جمله خوراکی و نوشیدنی‌هایی هستند که در تقویت قوای جنسی موثر هستند.
  • به طور کلی مغزها در افزایش میل جنسی آقایان اثرگذاری خوبی دارند، اما از میان مغزها و انواع آجیل، گردو و بادام زمینی بهترین تاثیر را برجای خواهند گذاشت. دقت کنید که چربی‌های موجود در آجیل و مغزها، از نوع چربی‌های مثبت هستند و این نوع چربی با پایین آوردن میزان کلسترول در خون، انتقال آن را راحت‌تر کرده و خون‌رسانی به آلت تناسلی آقایان نیز با سهولت بیشتری صورت خواهد گرفت و به نعوظ کمک خواهد کرد.

گیاهان دارویی تقویت قوای جنسی

از جمله گیاهان دارویی تقویت قوای جنسی موارد زیر را در نظر داشته باشید:

  • گزنه: گزنه از آن جمله گیاهانی است که با تقویت تستسترون، قوای جنسی آقایان را افزایش می‌دهد. برای این منظور، کافی است که روزانه یک فنجان دمنوش گزنه میل کرده یا از کپسول‌های آن به عنوان جایگزین استفاده کنید.
  • جینسینگ: گیاه جینسینگ، به ویژه جینسینگ قرمز در درمان مشکلات جنسی، بی‌میلی و حتی زودانزالی بسیار موثر است. نوشیدنی، دمنوش، کپسول و هر شکل دیگری از مصرف جینسینگ قرمز به آقایانی که از اختلالات جنسی رنج می‌برند، کمک خواهد کرد.
  • نعناع: جوشانده نعناع یا نوشیدنی نعناع، می‌تواند در افزایش میل جنسی آقایان و برطرف ساختن بی‌میلی موثر باشد. کافی است که روزی دو بار از فرآورده نعنایی استفاده کرده و پس از گذشت مدتی، تاثیرات آن را مشاهده کنید.
  • الوتروکوکوس: این گیاه یکی از قوی‌ترین ترکیبات برای تقویت قوای جنسی مردان را در خود دارد. جوشانده ریشه خشک گیاه الوتروکوکوس را سه وعده در روز، هر بار به میزان یک فنجان میل کرده و اثربخشی عالی آن راخواهید دید.
  • سیاه دانه: روغن سیاه دانه می‌تواند گزینه ای عالی برای آن دسته از آقایانی باشد که از بی‌میلی و بی‌رغبتی جنسی رنج می‌برند.

اصلاح شیوه زندگی

با توجه به این که استرس به میزان قابل توجهی در کاهش میل جنسی آقایان و بی‌رغبتی موثر است، با کاهش استرس‌ روزانه و مشکلات اضطرابی، می‌توان به بازگشت میل و رغبت جنسی کمک کرد. یکی دیگر از علل کاهش قوای جنسی افزایش وزن است. بنابراین ورزش یکی از روش‌های موثر در کاهش وزن، استرس و بازیابی قوا و سلامت جسمی است که به نوعی کمبود میل جنسی آقایان را نیز بهبود می‌بخشد.

مکمل های تقویت جنسی آقایان

آیا استفاده از مکمل تقویت قوای جنسی واقعا موثر است؟ یکی از سوالاتی که دائما در زمان خرید مکمل‌های تقویت قوای جنسی آقایان پرسیده می‌شود در این زمینه است که آیا این مکمل‌ها واقعا مفید هستند. در پاسخ به این سوال می‌توان با قاطعیت گفت: بله؛ مکمل‌های تقویت قوای جنسی اقایان واقعا موثر هستند.

انواع متفاوتی از مکمل آقایان و قرص‌های تقویت جنسی مردان موجود هستند که هر یک برای رفع مشکل خاص جنسی طراحی شده‌اند و به آقایان کمک می‌کنند در رختخواب قوی عمل کنند.

مطالعات نشان می‌دهند که استفاده از زینک و منیزیم نقش مهمی در حفظ سلامت جنسی دارد و انزال زودرس را درمان می‌کند. به همین دلیل توصیه می‌شود که اگر در رژیم غذایی خود این مواد را به اندازه کافی دریافت نمی‌کنید، با مشورت پزشک از مکمل‌های تقویت قوای جنسی استفاده کنید.

اما موضوعی در این میان وجود دارد که تمامی افراد قبل از شروع مصرف انواع مکمل تقویت قوای جنسی آقایان باید ریشه اصلی مشکلات جنسی خود را پیدا کنند. همچنین، مصرف خودسرانه این مکمل‌ها ممنوع است و می‌تواند آثار بدی بر سلامت جنسی داشته باشد.

یکی از مکمل‌های موثر و پر طرفدار در زمینه افزایش قدرت جنسی آقایان، قرص ایکس اید گلدن لایف است. این فرآورده حاوی ترکیبات ویتامین‌های B2,B3,B6 ، ویتامین E و روی، منیزیم، جینسینگ کره ای، جینسینگ سیبریایی، خارخاسک و گیاه کلاه اسقف یا شاخ بز است که سبب افزایش توانایی جنسی و قدرت باروری در مردان و حتی زنان می‌شود.

3 2

شما می‌توانید برای اطلاع از قیمت قرص ایکس اید گلدن لایف و سایر مکمل‌های تقویت جنسی آقایان به داروخانه اینترنتی دارو دات کام مراجعه کنید. حتما به خاطر داشته باشید که هرگونه مکمل غذایی را حتما از مراکز معتبر و مطمئن تهیه کنید. چرا که ممکن است مصرف داروهای غیرمجاز تبعات جبران ناپذیری را برای شما به همراه داشته باشد.

جمع‌بندی

تقویت قوای جنسی آقایان یکی از مواردی است که این روزها مورد توجه قرار گرفته است. کارشناسان به این موضوع اشاره می‌کنند رابطه جنسی رابطه ای لذت بخش در میان شرکای جنسی است و به استحکام روابط میان آنها کمک می کند. برخی اوقات بروز مشکلات جنسی می تواند کیفیت این رابطه را به چالش بکشد و همین امر باعث بروز مشکلات مختلف می‌شود. ورزش، داروهای گیاهی و مکمل تقویت قوای جنسی آقایان به رفع این مشکلات کمک می‌کنند و روابط میان شرکای جنسی را بهبود می‌بخشند.


اپ چرب زبان

با اپلیکیشن چرب زبان، هر زبانی رو فقط با روزانه 5 دقیقه گوش دادن، توی 80 روز مثل بلبل حرف بزن! بهترین متد روز، همزمان تقویت حافظه، آموزش تصویری با کمترین قیمت ممکن!


 

linkریپورتاژ

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up