1 3

آیا ویژگی های یک آرایشگر عروس حرفه ای و توانمند را می شناسید؟

جشن عروسی برای همه ما یک جشن خاص و به یاد ماندنی است. بنابراین همه عروس خانم ها دوست دارند در این شب در زیباترین حالت خود باشند و بدرخشند. این مسئولیت سنگین به دوش آرایشگران عروس است و باید این وظیفه را به بهترین شکل انجام دهند. زیرا این شب دیگر تکرار نخواهد شد و همه چیز به دستان هنرمند آرایشگران بستگی دارد.

به همین دلیل است که یک دوره آموزشی مخصوص برای این حرفه در نظر گرفته شده تا علاقه مندان را به طور ویژه برای آرایش کردن عروس خانم ها آماده کند. هنرجویان پس از پایان دوره آرایشگری در یک آموزشگاه آرایشگری معتبر، به تمام تکنیک های آرایشی مسلط می شوند و می توانند به طور حرفه ای کسب و کار خود را آغاز کنند. اما برای اینکه به یک آرایشگر عروس حرفه ای توانمند تبدیل شوید و بتوانید مشتری های خود را راضی نگه دارید، باید یکسری ویژگی های خاص را در خود تقویت کنید.

یک آرایشگر حرفه ای عروس چه ویژگی هایی دارد؟

۱. صبور و با حوصله

آرایش عروس یک کار پرزحمت و زمان بر است و به همین دلیل به صبر و حوصله بسیاری نیاز دارد. آرایش عروس علاوه بر زیبایی و حرفه ای بودن، باید ماندگاری بالایی نیز داشته باشد. از طرف دیگر، فیلم برداری و عکاسی از بخش های جدانشدنی این شب خاص است. بنابراین توجه به جزئیات و مناسب بودن آرایش برای فیلم برداری و عکاسی بسیار ضروری است. رعایت کردن تمام این موارد وقت گیر خواهد بود و ممکن است ساعت ها طول بکشد. بنابراین نیاز است که صبور بودن را تمرین کنید تا کار خود را با حوصله و دقت لازم به پایان برسانید.

2 3

۲. با دقت و ظرافت بالا

آرایش و گریم یک هنر بسیار ظریف و حساس است. کشیدن خطوط ظریف در صورت، قرینه سازی اجزای مختلف صورت، کانتورینگ دقیق و متناسب با فرم صورت، و استفاده درست و مناسب از رنگ ها و ابزار آرایشگری همگی نیازمند دقت و ظرافت بالایی هستند که شما در دوره آموزش آرایش عروس یاد می گیرید.

در این دوره آموزشی شما با انواع فرم صورت آشنا می شوید، ویژگی آن ها را می شناسید و یاد می گیرید که هر فرم صورت را چگونه کانتورینگ و آرایش کنید. همچنین، شناخت نوع پوست نیز از موارد مهمی است در انتخاب کرم پودر و کانسیلر نقش مهمی دارد. رعایت کردن تمام این موارد نیازمند دقت بالایی است که یک آرایشگر باید در خود تقویت کند.

۳. دارای روابط اجتماعی مناسب

پایبندی به اصول اخلاقی و روابط اجتماعی مناسب از اصول اولیه هر کاری است. به ویژه مشاغلی که به طور مستقیم با افراد در ارتباط هستند و رضایت مشتری تاثیر مستقیمی بر موفقیت و میزان درآمد آن ها دارد. یک آرایشگر حرفه ای عروس نیز باید بتواند به خوبی و با حوصله و آرامش با مشتری های خود برخورد کند و رضایت او را جلب کند.

نحوه درست برخورد با مشتری از مباحث مهم آموزش های آرایشگری است و در دوره های آموزشی مختلف مانند آرایش عروس، آموزش کاشت مژه، پاکسازی پوست و تمام رشته های آرایشی به هنرجویان آموزش داده می شود. بنابراین، شرکت کردن در یک دوره آموزشی حرفه ای می تواند تمام این موارد را آموزش داده و شما را نه فقط به لحاظ تکنیک های آرایشگری، بلکه از نظر ویژگی های اخلاقی نیز برای ورود به بازار کار حرفه ای آماده کند.

۴. وقت شناس

وقت شناسی از موارد بسیار مهمی است که می تواند هم به نفع شما و هم به نفع مشتریان شما باشد. مطمئنا هیچ کس دوست ندارد وقت خود را بیهوده تلف کند. بنابراین اگر شما برنامه ریزی درست و مناسبی نداشته باشید و باعث تلف کردن وقت مشتری و ایجاد هرج و مرج در سالن زیبایی خود شوید، به ضرر شما تمام خواهد شد. زیرا کسی یک بار بی نظمی را تجربه کرده، دیگر به آرایشگاه شما بازنخواهد گشت. حتی اگر از کار شما کاملا راضی باشد.

این موضوع برای آرایشگران عروس اهمیت دوچندانی دارد. زیرا آرایش عروس کار وقت گیری است و روز عروسی نیز روز بسیار شلوغی برای عروس و داماد خواهد بود. از این رو، وقت شناس نبودن شما می تواند تمام برنامه های روز عروسی مشتری شما را تحت تاثیر قرار دهد. سعی کنید خوش قول باشید و طبق زمان مقرری که قول داده اید کار عروس را تمام کنید.

3 1

با بهترین آموزشگاه آرایشگری زنانه در تهران آشنا شوید

تمام ویژگی ها و مهارت های مورد نیاز برای تبدیل شدن به یک آرایشگر حرفه ای، در دوره آموزشی یک آموزشگاه آرایشگری معتبر و حرفه ای آموزش داده می شود. یک مربی حرفه ای در دوره آموزش میکاپ عروس به شما می گوید که باید چه مهارت هایی را در خود تقویت کنید و تمام نکات لازم برای کسب مهارت و تقویت ویژگی های مورد نیاز را به شما آموزش می دهد.

حتما بخوانید: 7 تا از بهترین جراحان زیبایی سینه در تهران

یکی از این آموزشگاه هایی که می تواند شما را به خوبی آموزش داده و برای ورود به بازار کار حرفه ای آماده کند، آموزشگاه آرایشگری رز سرخ است. این آموزشگاه تحت نظارت سازمان فنی و حرفه ای فعالیت می کند و تا کنون توانسته است آرایشگران زیادی را به این دنیای گسترده و پرطرفدار معرفی کند.

رز سرخ علاوه بر رشته های گریم و میکاپ سایر رشته های آرایشگری مانند آموزش کراتین مو، فیبروز و میکروبلیدینگ، تاتو بدن، دوره کاشت ناخن،‌ پاکسازی پوست، طراحی و کاشت ناخن و … را به طور کاملا حرفه ای و با جدیدترین متدهای آموزش برگزار می کند. از جمله ویژگی های خاص و منحصر به فرد رز سرخ که آن را از سایر آموزشگاه های آرایشگری متمایز می کند، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ارائه مباحث و سرفصل های استاندارد و متناسب با مد روز و نیازهای جامعه
  • ارائه مدارک بین المللی و معتبر فنی و حرفه ای
  • ارائه ابزار و تجهیزات مورد نیاز برای آموزش هنرجویان
  • برگزاری کلاس های آموزشی با بهترین متدهای آموزشی و توسط مربیان و اساتید برجسته در هر رشته
  • برگزاری کلاس های آموزشی به صورت عملی و ایجاد فرصت تمرین و تکرار برای هنرجو بر روی مدل های مصنوعی و واقعی
  • پشتیبانی بلند مدت از هنرجویان پس از پایان دوره آموزشی برای مشاوره و رفع اشکال

شما عزیزان می توانید در هر ساعت از شبانه روز نسبت به تکمیل فرم ثبت نام آنلاین در سایت رزسرخ به آدرس rosesorkh.com  اقدام نمایید و یا در ساعات کاری آموزشگاه با شماره تلفن  ۰۲۱۸۸۰۴۷۱۶۲ برای مشاوره و ثبت نام تماس بگیرید.


اپ چرب زبان

با اپلیکیشن چرب زبان، هر زبانی رو فقط با روزانه 5 دقیقه گوش دادن، توی 80 روز مثل بلبل حرف بزن! بهترین متد روز، همزمان تقویت حافظه، آموزش تصویری با کمترین قیمت ممکن!


linkریپورتاژ

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up