رژلب جامد یا مایع ؟ کدام بهتر است؟

به نظر شما جذابترین قسمت هر آرایشی کدام مرحله است؟ اگر از ما بپرسید مرحله رژلب زدن را انتخاب می‌کنیم. رژ لب‌ها در انواع طرح‌ها و رنگ‌ها در بازار موجود هستند و هر فردی می‌تواند رنگ دلخواه خود را تهیه کند. این وسیله آرایشی به ظاهر کوچک تاثیر بسیار بزرگی روی آرایش صورت شما خواهد داشت و بعد از زدن رژ در مراحل پایانی میکاپ، مشاهده می‌کنید که چقدر آرایشتان تغییر کرد و زیباتر شدید. پس انتخاب و خرید رژ لب متناسب با چهره و آرایش، اهمیت خیلی زیادی دارد. در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا درباره انواع رژلب اطلاعات بیشتری کسب کنید.

1 3

انواع رژ لب

یکی از قدیمی‌ترین و پرکاربردترین وسیله‌های آرایش، رژ لب است که برای رنگ کردن لب‌ها از آن استفاده می‌شود.

رژها از نظر ظاهری و نحوه استفاده، به دو دسته تقسیم می‌شوند که هر کدام مزایا و معایب خاص خود را دارند. این دو دسته عبارتند از:

  • رژلب جامد
  • رژلب مایع

حالا سوالی که پیش می‌آید این است که کدام مدل بهتر است؟! رژلب مایع؟ یا رژلب جامد؟

ویژگی‌های رژ لب جامد

رژ لب جامد، قدیمی‌ترین مدل رژ است که به آن ماتیک هم گفته می‌شود. این مدل رژ به حدی محبوبیت دارد که حتی بعد از به بازار آمدن رژ لب مایع، باز هم از طرفداران رژ جامد کم نشد.

انواع رژ لب جامد

رژ لب جامد به چند شکل تولید می‌شود که هر کدام کاربرد متفاوتی دارند:

رژ لب جامد معمولی و پیچی: این نوع، متداول‌ترین شکل رژ جامد است که در پوکه‌های پلاستیکی یا فلزی تولید شده و برای استفاده کافیست با یک پیچ ملایم نوک رژ لب را از پوکه خارج کنید و به سادگی لبان خود را زیبایی ببخشید.

رژ لب جامد مدادی: این نوع رژ همانطور که از نامش پیداست، شبیه به مداد است. با استفاده از رژ لب مدادی، آرایش لب شما دقیق‌تر و تمیزتر خواهد شد. این مدل تنوع رنگ بالایی داشته و به خاطر دقت و ظرافت نوک رژ مدادی، می توان آن را بدون کشیدن خط لب هم استفاده کرد.

رژ لب جامد پالتی: این مدل رژ لب مانند پالت سایه، چندین رنگ مختلف و جذاب دارد. رژ پالتی معمولا برای آرایش روزانه کاربرد ندارد و بیشتر مناسب مراسمی مانند جشن و مهمانیست، چون استفاده از آن به دقت بیشتری احتیاج دارد.

مزایای استفاده از رژلب جامد:

  1. رژ جامد ظاهر رسمی‌تر و مجلسی‌تری دارد که به همین خاطر برای مهمانی‌ها مناسب‌تر است.
  2. تنوع رنگ رژ لب جامد بیشتر از رژ لب مایع می‌باشد.
  3. رژ لب جامد به سه شکل براق، مات و اکلیلی در بازار موجود است و با توجه به سلیقه خود، می‌توانید مدل دلخواه را تهیه کنید.
  4. استفاده از این مدل رژ بسیار آسان است.

2

معایب استفاده از رژلب جامد:

شاید بزرگترین ایراد رژ لب جامد این است که دوام کمتری دارد و لازم است هر چند ساعت یک بار تجدید شود. اما طرفداران این مدل رژ، هرگز این مورد را به عنوان یک مشکل قبول ندارند و به تمدید رژ عادت کرده‌اند.

ویژگی‌های رژ لب مایع

حدود سال ۲۰۰۰ میلادی بود که زمزمه‌های به بازار آمدن مدل جدیدی از رژلب به گوش رسید. این مدل رژ در طول این بیست سال توانسته طرفداران بسیاری پیدا کند. رژلب مایع ماندگاری بالا و درخشش زیادی دارد و به همین خاطر دختر خانم‌های جوان بیشترین طرفداران رژ لب مایع هستند. اگر به دنبال خرید رژلب مایع هستید ما در ادامه با گفتن چند مزیت از این مدل، شما را از خریدتان مطمئن می‌کنیم.

 

مزایای استفاده از رژ لب مایع:

استفاده از رژ لب مایع به جای رژلب جامد مزیت‌های بسیاری دارد که در ادامه به شش مورد اشاره می‌کنیم:

1- دوام و ماندگاری بالای رژ لب مایع

رژ مایع، دوام بیشتری نسبت به رژ معمولی و جامد دارد. برخی برندها هستند که حتی تا 12 ساعت هم دوام داشته و جلوه زیبای خود را حفظ می‌کنند. در صورتی که از رژ مایع استفاده کنید، نیازی به تمدید هر ساعته رژلب نیست.

2- در مهمانی‌ها خیالتان راحت است!

خیلی از دختران و خانم‌ها هستند که هنگام خروج از منزل، رژ لبشان را هم همراه خودشان می‌برند تا هر زمانی که رژ محو شد، آن را تمدید کنند. اما خبر خوب این است که در صورت استفاده از رژلب مایع دیگر نیازی نیست نگران پاک شدن رژتان باشید و با خیال راحت می‌توانید در مهمانی بخورید و بیاشامید، چون رژ مایع به این سادگی‌ها از روی لب شما پاک نخواهد شد.

3- از شر چسبیدن موها به رژ لبتان رها می‌شوید!

آیا برایتان اتفاق افتاده بعد از زدن رژ لب جامد یا برق لب، در اثر وزش بادی موهایتان به آن چسبیده شود؟ اما رژ لب مایع بعد از استفاده، کاملا روی لبان شما خشک خواهد شد و هرگز این مشکل برایتان پیش نمی‌آید.

4- دندان‌هایتان دیگر رنگی نمی‌شود

بدترین اتفاق این است که رژلب، ناخواسته دندان‌های شما را رنگی کند. این مسئله هنگام صحبت کردن با دیگران خیلی خجالت آور است! یکی از بهترین ویژگی‌های رژلب مایع این است که بعد از زدن، کامل روی لب خشک شده و دیگر دندان‌هایتان را رنگ نخواهد کرد. پس با رژ مایع راحت بخندید.

5- لیوانتان تمیز خواهد ماند!

هر گاه از رژ جامد استفاده کنید و بعد از آن چیزی بنوشید، اثر رژ روی لیوانتان خواهد ماند، اما با رژ لب مایع دیگر این مشکل را نخواهید داشت.

6- پول‌هایتان را می‌توانید پس‌انداز کنید

رژ مایع چون ماندگاری بالایی دارد، با یکبار استفاده از آن تا چندین ساعت نیازی به تمدید نخواهید داشت، پس کمتر از رژ معمولی از آن استفاده می‌شود. در نهایت نتیجه می‌گیریم رژ مایع دیتر تمام شده و کمتر نیاز به خرید مجدد این محصول دارید.

خرید رژلب از مو تن رو

فروشگاه اینترنتی مو تن رو به صورت کاملا حرفه‌ای در بخش رژ لب، تنوع بسیار خوبی در محصولات با کیفیت و مرغوب ایجاد کرده است و حق انتخاب بسیار بالایی برای شما در نظر گرفته است. شما در مو تن رو می‌توانید رژ لب با هر ویژگی مانند ماندگاری بالا، مرطوب کننده، حاوی ویتامین، حجم دهنده، تقویت کننده، نرم کننده و … را پیدا کنید. فروشگاه آنلاین لوازم آرایشی و بهداشتی مو تن رو با برترین برندهای تولید کننده رژلب و خط لب و با ضمانت اصالت و کیفیت کالا، شما را از خریدتان پشیمان نخواهد کرد.


اپ چرب زبان

با اپلیکیشن چرب زبان، هر زبانی رو فقط با روزانه 5 دقیقه گوش دادن، توی 80 روز مثل بلبل حرف بزن! بهترین متد روز، همزمان تقویت حافظه، آموزش تصویری با کمترین قیمت ممکن!


 

linkریپورتاژ

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up