word image 21239 1

کامل‌ترین و دقیق‌ترین مقایسه تونرهای برند کلینیک

تفاوت بین تونیک‌های برند کلینیک در فرمولاسیون آن نهفته است که هر محصول حاوی غلظت‌های مختلفی از ترکیبات مهم و اکتیو است و ازاین‌رو باتوجه‌به نوع پوست خود می‌توانید یکی از این محصولات را از لیست زیر انتخاب کنید.

  • پوست خشک و حساس: تونر شماره 1.0 کلینیک
  • پوست بسیار خشک: تونر شماره 1 کلینیک
  • پوست مختلط رو خشک: تونر شماره 2 کلینیک
  • پوست مختلط رو به چرب: تونر شماره 3 کلینیک
  • پوست بسیار چرب: تونر شماره 4 کلینیک
  • مخصوص درمان جوش: تونر ضد جوش Anti Blemish کلینیک

مشاهده انوع تونر ، مرطوب کننده و آبرسان، ژل شستشو و دیگر محصولات برند کلینیک در لینک ذیل:

https://suraw.com/brand/clinique/

بررسی اصلی‌ترین ترکیبات تونر Clarifying کلینیک

نارون کوهی: کاهش اندازه منافذ باز پوست

کلینیک در تمامی تونرهای خودش از ترکیبات مفید و سودمندی استفاده می‌کند. یکی از این ترکیبات نارون کوهی یا Witch Hazelاست که در منابع فارسی به‌اشتباه فندق جادوگر معنی شده است. نارون کوهی منبع کاملی از چندین نوع آنتی‌اکسیدان از جمله تانن است. تانن ضمن پاکسازی پوست از باقیمانده چربی و آلودگی، پوست را سفت و شاداب می‌کند و تأثیر ثابت شده‌ای نیز روی منافذ باز دارد، به‌طوری‌که بعد از مدتی استفاده از تونر کلینیک متوجه کاهش سایز منافذ باز پوست خود خواهید شد!

سالیسیلیک اسید: ضد جوش، لایه بردار و روشن‌کننده پوست

تمامی تونرهای اورجینال کلینیک (به جز تونر شماره 2 کلینیک) حاوی سالیسیلیک اسید هستند که نوعی بتاهیدروکسی‌اسید (BHA) محلول در چربی است؛ بنابراین به‌راحتی می‌تواند وارد منافذ پوست شود و آن‌ها را از آلودگی و چربی‌های مسدود شده پاکسازی کند. اسید سالیسیلیک همچنین توانایی حل کردن کراتین را دارد، پروتئینی که به‌عنوان “چسب” عمل می‌کند تا سلول‌های مرده را در لایه شاخی پوست کنار هم نگه دارد. اگر سلول‌های مرده پوست از بین نروند، روی سطح پوست شما جمع می‌شوند و علاوه بر کدر شدن پوست و باز شدن منافذ، احتمال ایجاد جوش و آکنه را نیز افزایش می‌دهند.

هیالورونیک اسید: معجزه آبرسانی به پوست

خرید تونر کلینیک اصل، علاوه بر پاکسازی پوست فواید دیگری نیز دارد. حتماً شنیده‌اید که هیالورونیک اسید بهترین ترکیب برای آبرسانی به پوست است! اسید هیالورونیک در واقع می‌تواند آب بیشتری نسبت به هر ماده طبیعی دیگری در خود نگه دارد (تا 1000 برابر وزن خود) بنابراین، گنجاندن هیالورونات سدیم در فرمولاسیون لوسیون شفاف کننده کلینیک، به آبرسانی پوست و جلوگیری از خشک‌شدن آن پس از شستشو کمک خواهد کرد.

نحوه استفاده از لوسیون شفاف کننده کلینیک

استفاده از تونر لوسیون شفاف کننده کلینیک دو بار در روز صبح و شب توصیه می‌شود. این محصول را می‌توانید با پد پنبه‌ای روی صورت و گردن خود بمالید برای افزایش اثربخشی بعد از استفاده از تونر، از مرطوب‌کننده کلینیک نیز استفاده کنید.

نقد و بررسی تونر شفاف کننده کلینیک از دید مصرف‌کنندگان

دیدگاه‌ها درباره لوسیون شفاف کننده Clinique در وب‌سایت این برند عمدتاً مثبت است، به‌طوری‌که این محصولات با نظر بالای 2000 مصرف‌کننده، میانگین 4.7 از 5 ستاره را دریافت می‌کنند. نظرات مثبت زیادی برای لوسیون شفاف کننده از سوی مشتریانی با پوست چرب و مستعد آکنه وجود دارد که واقعاً از چربی‌زدایی این محصول لذت می‌برند. به‌عنوان‌مثال، یک بررسی بسیار مثبت می‌گوید: “من پوست مختلط دارم؛ اما ناحیه T – Zone فوق‌العاده چرب دارم. این تونر واقعاً چربی پوست را از بین می‌برد! به طرز شگفت‌انگیزی عمل می‌کند. داشتنش ضروری است! ”

هیچ محصولی نمی‌تواند 100% رضایت را از مصرف‌کنندگان خود جلب کند، زیرا همه ما با هم متفاوت هستیم و این درباره نظرات و تجربیات ما نیز صادق است! چندین تجربه منفی نیز درباره تونر کلینیک جود دارد که بیشتر به خشک‌شدن پوست بعد از استفاده از آن اشاره می‌کنند. این مورد نادر احتمالاً ناشی از تأثیر الکل دنات در فرمولاسیون تونرهای لایه بردار کلینیک است.

معرفی برند کلینیک

برند کلینیک Clinique یکی از قدیمی‌ترین و محبوب‌ترین برندهای تولید محصولات مراقبت پوستی و آرایشی در دنیا است. تولیدات این برند همواره به‌عنوان بهترین و باکیفیت‌ترین محصولات روتین پوستی شناخته می‌شود و اکثر آنها دارای خاصیت درمانی و حفاظتی است؛ ازاین‌رو در حال حاضر کلینیک رتبه سوم را در دنیا به خود اختصاص داده است.

دغدغه‌مندی کلینیک و توجه بسیار زیاد آن به نیازهای مخاطبان خود، سبب شده تا این برند برای هر محصولی، چندین نوع مختلف تولید کند و به‌خوبی بتواند پاسخگوی تمامی افراد با هر نوع پوستی باشد. تونر کلینیک نیز در 5 نوع مختلف تولید شده است و ما قصد داریم در ادامه با انواع مختلف، کارایی و تفاوت‌های آنها بیشتر آشنا شویم.

با تونر کلینیک اصل بیشتر آشنا شویم

تونر شفاف‌ کننده کلینیک که به نام لوسیون کلینیک نیز شناخته می‌شود، مرحله دوم روتین پوستی 3 مرحله‌ای کلینیک است. یک تونر لایه بردار با بافتی سبک که توسط بهترین متخصصان پوست ساخته شده است؛ این تونر آلودگی و لایه‌های مرده و کدر پوست را از بین می‌برد و پوستی صاف و شفاف برای شما به ارمغان می‌آورد. تونر کلینیک Clinique Clarifying Lotion همچنین پوست را برای پذیرش و جذب کرم و سرم‌ها آماده می‌کند؛ زیرا پوست لایه‌برداری شده بیشتر و بهتر پذیرای محصولات آبرسانی و درمانی است. کلینیک چندین مدل مختلف از این محصول را تابه‌حال تولید کرده است که با شماره نام‌گذاری شده‌اند: تونر لوسیون شفاف‌کننده کلینیک 1.0، 1، 2، 3، و 4.

word image 21239 2

خرید تونر اصل کلینیک

فروشگاه اینترنتی سوراو (https://suraw.com) همواره تلاش می‌کند تا گلچینی از محصولات بهترین برندهای دنیا را به‌صورت کاملاً اورجینال از نمایندگی اصلی آن‌ها برای شما تأمین کند؛ تیم مشاوره سوراو نیز در کنار شما هستند و همواره بهترین محصول را باتوجه‌به نوع پوست و درنظرگیری تمامی شرایط به شما پیشنهاد می‌دهند.


اپ چرب زبان

با اپلیکیشن چرب زبان، هر زبانی رو فقط با روزانه 5 دقیقه گوش دادن، توی 80 روز مثل بلبل حرف بزن! بهترین متد روز، همزمان تقویت حافظه، آموزش تصویری با کمترین قیمت ممکن!


 

مطالب مشابه

نتیجه‌ای پیدا نشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up