بهترین ضد افتاب برای پوست لک دار چیست؟

لک های پوستی یکی از مشکلاتی هستند که اکثر افراد با آن دست و پنجه نرم می کنند. این لک ها به دلیل بیماری هایی مانند آبله، گزش حشرات و از بین نرفتن جای جوش ایجاد می شوند. اما از مهم ترین دلایل لک های پوستی می توان به پرتو های مضر خورشید اشاره کرد.

اگر پوستی پر از لک دارید و به دنبال چاره ای برای کاهش این لک ها و جلوگیری از ایجاد لک های جدید می گردید، لازم است به صورت روزانه از محصولات مراقبتی پوست استفاده کنید.

در بین این محصولات ضد آفتاب مهم ترین گزینه است زیرا با انتخاب بهترین کرم ضد آفتاب ضد لک خارجی یا ایرانی می توانید به جنگ لک های پوستی بروید. در ادامه به معرفی بهترین ضد آفتاب های ضد لک موجود در بازار می پردازیم.

بهترین ضد آفتاب برای پوست چرب و لک دار

اگر به دنبال بهترین ضد آفتاب برای پوست چرب و لک دار می گردید می توانید یکی از محصولاتی که در ادامه معرفی می کنیم را انتخاب و استفاده کنید. اما پیش از آن ذکر این نکته ضروری است که در حین خرید ضد آفتاب ضد لک حتما به SPF محصول مورد نظر توجه داشته باشید.

کرم ضد آفتاب و ضد لک SPF 40 لافارر

از نظر بسیاری از مصرف کنندگان ضد آفتاب لافارر به عنوان بهترین ضد آفتاب ضد لک ایرانی شناخته می شود. این محصول از مواد موثره مانند عصاره شیرین بیان، زینک PCA، پاپایا، ساکسی فراگا، آلوئه ورا و… تشکیل شده است.

با وجود این مواد موثره ضد آفتاب مخصوص پوست چرب لافارر باعث پیشگیری و درمان لک های پوستی و کاهش جوش های صورت می شود.

این ضد آفتاب رنگی در سه رنگ بژ متوسط، بژ روشن و برنز تولید شده است و با استفاده از آن، نیاز به کرم پودر یا پنکک نیز نخواهید داشت. البته امکان خریداری ضد آفتاب ضد لک بدون رنگ لافارر نیز برای شما عزیزان فراهم است.

کرم ضد آفتاب و ضد لک فاقد چربی مای

بهترین ضد آفتاب برای پوست چرب و لک دار ضد آفتاب مای است. این محصول در دو مدل رنگی و بدون رنگ تولید شده که می توانید یکی از این محصولات را انتخاب و خریداری کنید.

در فرمولاسیون ضد آفتاب ضد لک مای از موادی مانند ویتامین E و B5، اسید لینولئیک، سبوماین و نیاسینامید استفاده شده که باعث روشن شدن لک های پوستی، جلوگیری از ایجاد جوش صورت و کنترل چربی پوست می شوند.

همچنین این ضد آفتاب در برابر اشعه های UVA و UVB و بلولایت از پوست حساس صورت جلوگیری کرده و باعث جوان سازی پوست می شود.

کرم ضد آفتاب الارو سری Foundation Effect SPF 30

اگر به دنبال بهترین کرم ضد آفتاب ضد لک خارجی می گردید بهتر است حتما ضد آفتاب الارو را امتحان کنید. این ضد آفتاب ضد لک در فرانسه فرموله شده و در ایران بسته بندی می شود.

ضد آفتاب الارو از پوست حساس صورت در برابر اشعه های UVB و UVA خورشید حفاظت کرده و با استفاده منظم باعث کاهش لک های پوستی می شود.

این ضد آفتاب فاقد مواد مضره پوست مانند پارابن و اسانس است و به دلیل بافت سیلیکونی دارای ماندگاری طولانی مدتی است.

ضد آفتاب روشن کننده بیوتی درما

بسیاری از مصرف کنندگان و متخصصان پوست ضد آفتاب روشن کننده بیوتی درما را به عنوان بهترین ضد آفتاب ضد لک ایرانی معرفی می کنند. این محصول دارای SPF 50 است و به خوبی از پوست صورت در برابر اشعه های مضر و خطرناک خورشید محافظت می کند.

ضد آفتاب فاقد چربی بیوتی درما بافت سبکی دارد و برای پوست های لک دار انتخابی بسیار مناسبی به شمار می رود. از مواد موثر در این ضد آفتاب می توان به آربوتین، عصاره شیرین بیان، تیتانیوم دی اکسید و پروپیلن گلایکول اشاره کرد.

بهترین ضد آفتاب برای پوست خشک و لک دار

بهترین ضد آفتاب برای پوست خشک و لک دار نیز ضد آفتاب لافارر است. این ضد آفتاب به صورت رنگی و بدون رنگ تولید شده و باعث از بین رفتن لک های صورت، جوانسازی و محافظت از پوست حساس صورت در برابر اشعه های مضر خورشید می شود.

ضد آفتاب لافارر با حجم 40 میلی لیتری و قیمتی مناسب عرضه می شود و شما عزیزان می توانید برای خرید این محصول با کیفیت از طریق فروشگاه های اینترنتی معتبر اقدام کنید.

در کنار لافارر، ضد آفتاب ضد لک مای نیز از نظر بسیاری از مصرف کنندگان به عنوان بهترین ضد آفتاب ضد لک ایرانی شناخته می شود. البته این محصولات به صورت جداگانه برای پوست های خشک و چرب تولید می شوند، بنابراین در حین خرید حتماً به این مورد توجه داشته باشید.

در ادامه به معرفی دیگر ضد آفتاب های ضد لک محبوب و پرطرفدار می پردازیم:

کرم ضد آفتاب درماتیپیک مدل Hydra

اگر قصد خرید بهترین ضد آفتاب برای پوست خشک و لک دار را دارید می توانید کرم ضد آفتاب درماتیپیک را انتخاب کنید. این ضد آفتاب دارای بافت بسیار سبکی است و به سرعت جذب پوست می شود. ضد آفتاب درماتیپیک دارای SPF 50 بوده و در برابر اشعه های مضر خورشید از پوست حساس صورتتان محافظت می کند.

درماتیپیک از این جهت به عنوان بهترین مارک ضد آفتاب برای پوست لک دار به حساب می آید که اولاً باعث کاهش لک های پوستی شده و دوماً در ترمیم پوست آسیب دیده نقش موثری دارد.

این ضد آفتاب حاوی موادی مانند روغن جوجوبا، عصاره آلوئه ورا و عصاره جلبک است و باعث جوانسازی و آبرسانی به پوست صورت می شود.

ضد آفتاب ضد لک فتو ۳ سین بیونیم

از نظر اکثر مصرف کنندگان ضد آفتاب ضد لک فتو ۳ سین بیونیم به عنوان بهترین مارک ضد آفتاب برای پوست لک دار شناخته می شود. این محصول برای از بین بردن لک های تیره صورت بسیار کاربردی است به شرطی که به صورت منظم از آن استفاده کنید.

ضد آفتاب ضد لک فتو ۳ سین بیونیم حاوی موادی مانند ویتامین C و آربوتین است و مانند سدی در برابر آلودگی های محیطی و اشعه های مضر خورشید قرار می گیرد. به همین دلیل این ضد آفتاب به عنوان بهترین کرم ضد آفتاب ضد لک خارجی شناخته می شود.

ذکر این نکته ضروری است که این محصول در فرانسه تولید و در ایران بسته بندی می شود.

ضد آفتاب ضد لک SPF50 فاقد چربی ورونیک

بعد از لافارر، ضد آفتاب فاقد چربی ورونیک به عنوان بهترین مارک ضد آفتاب برای پوست لک دار شناخته می شود. این محصول آنتی اکسیدان، روشن کننده، رطوبت رسان و ضد چروک است و باعث روشن شدن لک های پوستی می شود.

سخن نهایی

در این مقاله بهترین ضد آفتاب ضد لک ایرانی و خارجی را خدمت شما عزیزان معرفی کردیم. ابتدا به بررسی انواع ضد آفتاب ضد لک مناسب پوست چرب پرداختیم و پس از آن برخی از ویژگی های بهترین ضد آفتاب های ضد لک مخصوص پوست خشک را بررسی کردیم.

در صورتی که از لک های صورتتان خسته شده اید می توانید این محصولات را انتخاب و خریداری کنید. اما اگر برای انتخاب یکی از این محصولات تردید دارید پیشنهاد می کنیم حتما ضد آفتاب ضد لک لافارر را تهیه کنید. این محصول دارای قیمت مناسب و کیفیت بالا بوده و بهترین انتخاب برای از بین بردن لک های پوستی است.

4 تا از پرفروش ترین ضد افتاب های این ماه


اپ چرب زبان

با اپلیکیشن چرب زبان، هر زبانی رو فقط با روزانه 5 دقیقه گوش دادن، توی 80 روز مثل بلبل حرف بزن! بهترین متد روز، همزمان تقویت حافظه، آموزش تصویری با کمترین قیمت ممکن!


 

linkزیبایی پوست

مطالب مشابه

1 دیدگاه. همین الان خارج شوید

  • سلام وقتتون بخیر
    دکتر برای من ضدافتاب مارک کاربا تجویز کرده
    صورتم لک داره
    برای پوست خشک هست ولی به شدت جوش میزنم…
    ایا ضدافتاب مارک کاربا برای پوست چرب هم بگیرم باعث جوش زدن میشه؟
    به نظر شما کلا مارک ضدافتابم رو عوض کنم یا همین مارک برای پوست چرب بگیرم؟
    من پوستم خشک و مختلط هست
    ممنون

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up