رژیم جنرال موتورز اصلی هفت کیلو لاغری در هفت روز

بهترین برنامه رژیم لاغری سریع در یک ماه

ممکنه به دلایل شخصی و یا برای بهبود سلامتی خودتون تصمیم بگیرید که وزن کم کنید. چون چاقی میتونه خطر ابتلا به بیماری های قلبی، سرطان و دیابت نوع دو رو افزایش بده. از نظر متخصصان تغذیه برای تنظیم برنامه کاهش وزن باید این 6 نکته زیر رو در نظر داشته باشید:

  1. هر روز ورزش کنید
  2. صبحانه رو حذف نکنید
  3. هشت لیوان آب بنوشید
  4. وعده های غذایی رو در ساعات مشخص بخورید
  5. برای خوردن غذا از بشقاب کوچکتر استفاد کنید
  6. غذاهای با فیبر بالا مثل میوه ها مصرف کنید

اینها یه سری نکات کلی در مورد کاهش وزن بود. وقتی که مقالات رژیم لاغری در سایت های مختلفی مثل دکتر کرمانی، دکتر پاسدار، فیت کلاب، مینت، دکترتو و ایران کوک رو مطالعه میکنید، متوجه میشید که تعداد رژیم‌های کاهش وزن نامحدوده، اما این بدان معنا نیست که همه این رژیم ها ارزش امتحان کردن رو دارن. ممکنه یک رژیم با توجه شرایط بدن تون اصلا برای شما مناسب نباشه. ما پیشنهاد میکنیم که برای دریافت رژیم لاغری با کارشناسان مجموعه ” های زیبا” در ارتباط باشید. چرا؟ خدماتی که مجموعه “های زیبا” برای شما انجام میدن شامل:

  • ایجاد انگیزه درونی فرد برای کاهش وزن
  • تنظیم برنامه رژیم لاغری توسط متخصصان پزشکی
  • تنظیم برنامه رژیم لاغری بدون حذف گروه های غذایی
  • تنظیم رژیم غذایی متناسب با ترجیحات غذایی فرد
  • استراتژی های مختلف برای کنار گذاشتن عادات ناسالم غذایی

مجموعه های زیبا تأکید میکنه که بهترین راه برای کاهش وزن تغییر سبک زندگی و اتخاذ عادات جدیدی هست که از آنها لذت میبرید. در این صورت میتونید به رژیم غذایی پایبند باشید. پس همین الان به وب سایت “های زیبا” مراجعه کنید تا با دریافت برنامه رژیم لاغری، پیشرفت خودتون رو نظارت کنید.

word image 20439 2

صفر تا صد رژیم جنرال موتورز

رژیم جنرال موتورز برای کاهش وزن هدف 7 کیلو در هفته طراحی شده و به دلیل اثرات سم زدایی بدن، نگرش و احساسات خوبی به شما میده. این رژیم رو میتوان هر چند وقت یکبار بدون ترس از عوارض استفاده کرد. پس از هفت روز احساس سبکی میکنید چون حداقل 5 کیلو سبک تر شدید. نکته جالب اینجاست که در برنامه رژیم جنرال موتورز هیچ مقدار مشخصی برای مواد غذایی تعیین نشده و هر چه قدر دلتون میخواد میتونید بخورید. برنامه به این صورته که:

-روز اول مجاز هستید که همه میوه ها به جز موز بخورید. بیشر توصیه میشه که در روز اول خربزه یا هندوانه زیاد مصرف کنید.

-روز دوم به شما توصیه میشه که هر نوع سبزیجات به صورت خام یا پخته مصرف کنید. هیچ محدودیتی در مقدار و نوع وجود نداره. میتونید صبحانه یا ناهار سیب زمینی آبپز بزرگ بخورید.

-روز سوم مخلوطی از میوه ها و سبزیجات به انتخاب خودتون مصرف کنید. هر مقداری که دوست دارید. البته به جز موز.

-روز چهارم هشت عدد موز به همراه سه لیوان شیر مینوشید. در کنارش میشه سوپ سبزیجات هم مصرف کرد.

-روز پنجم باید به خودتون تبریک بگید که تا این مرحله اومدید. در این روز یه فنجون برنج قهوه ای با نصف سینه مرغ بخورید. نوشیدن آب به مقدار زیاد رو فراموش نکنید.

-روز ششم یک کاسه سوپ با یه فنجون برنج قهوه ای بخورید.

-روز هفتم یک کاسه سوپ با یه فنجون برنج قهوه ای به همراه سالاد سبزیجات مصرف کنید.

word image 20439 3

نکات مهم در رژیم کانادایی

رژیم کانادایی یکی از رژیم های لاغری هست که به خوردن ½ بشقاب سبزیجات، ¼ بشقاب غلات و ¼ بشقاب پروتئین توصیه میکنه. این رژیم هر دو سال یه بار توصیه میشه و شما با انجام دادنش به خوردن غذاهای سالم تشویق میشید. برای کاهش وزن موفق با این رژیم باید نکات زیر رو رعایت کنید:

  1. این رژیم 15 روزه هست. اگه نتونستید تا آخر 15 روز رژیم رو رعایت کنید، متوقفش کنید و دو ماه بعد پرقدرت شروع کنید.
  2. موادی غذایی قابل مصرف در این رژیم شامل: سبزیجات مرغ، ماهی، بوقلون، گوشت بدون چربی هستش.
  3. غذاهای حاوی قند، سدیم یا چربی اشباع شده مثل آدامس، روغن، شیرینی، شکلات، شکر، سس مایونز ممنوع هست.
  4. ورزش کردن کلید کاهش وزنه. ورزش علاوه بر فواید زیادی که برای سلامتی داره، میتونه به سوزوندن کالری‌های اضافی هم کمک کنه. ورزش های سبک مثل پیاده روی و شنا کردن رو انجام بدید.
  5. مصرف الکل رو کاهش بدید. یک لیوان الکل استاندارد میتونه به اندازه یک شکلات کوچک کالری داشته باشه.
  6. غذاهای فست فودی رو محدود کنید. اگه این غذاها رو ا انتخاب میکنیم، به مقدار کم بخوریم.
  7. از بشقاب کوچکتر استفاده کنید. حدود 20 دقیقه طول میکشه تا معده به مغز بگه که سیر شده، بنابراین به آرامی غذا بخورید و قبل از اینکه احساس سیری کنید، غذا رو متوقف کنید.

word image 20439 4

مواردی که در رژیم پروتئین باید رعایت شود

بسیاری از کارشناسان بر این باورند که رژیم غذایی سرشار از کربوهیدرات عامل اصلی افزایش وزن و همه گیری چاقی مدرن است. به همین دلیل رژیم پروتئین به طور فزاینده ای در میان مردم محبوب شده. تحیقات ثابت کردن که پروتئین باعث سیری میشه و میزان کالری اضافی بدن رو کاهش میده. این رژیم‌ها معمولاً به شما اجازه میدن تا مقادیر نامحدودی از گوشت، مرغ، ماهی و تخم‌مرغ مصرف کنید.

-نیازهای فردی پروتئین از فردی به فرد دیگر متفاوته. افرادی که تمرینات مقاومتی زیادی انجام میدن یا افراد میانسال به پروتئین بیشتری نیاز دارن. طبق تحقیقات پژوهشگران تغذیه، مقدار ایده آل پروتئین برای کاهش وزن روزانه بین 1.2 تا 1.6 گرم به ازای هر کیلوگرم وزن بدن هست.

رژیم پروتئین به این معنی نیست که باید در هر وعده غذایی گوشت بخورید. منابع گیاهی باکیفیتی از پروتئین موجود هست که میتونید استفاده کنید مثل تخم مرغ، ماست، شیر، آجیل، لوبیا، حبوبات

-افرادی که میخوان کاهش وزن بهتری داشته باشن، میتونن یک یا دو وعده غذایی در روز رو با شیک پروتئینی تعویض کنن. این شیک ها با میوه و شیر به همراه آجیل (مغز پسته، بادام گردو) درست میشن و بسیار برای کاهش وزن مفیدن. روزهایی که وقت کافی برای خوردن یک وعده غذایی مناسب ندارید اما گرسنه هستید. این شیک های پروتئینی گزینه سالم تری هستن.


اپ چرب زبان

با اپلیکیشن چرب زبان، هر زبانی رو فقط با روزانه 5 دقیقه گوش دادن، توی 80 روز مثل بلبل حرف بزن! بهترین متد روز، همزمان تقویت حافظه، آموزش تصویری با کمترین قیمت ممکن!


 

linkریپورتاژ

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up