3 1

بهترین چاره برای خرید محصولات بهداشتی جنسی و زناشویی

یکی از سخت‌ترین کارها برای خانم‌ها و آقایان مراجعه به داروخانه برای خرید کاندوم و سایر محصولات زناشویی مانند مکمل تقویت قوای جنسی یا ژل تاخیری و .. است. واقعا چطور باید برای مسئول داروخانه مشخص کنیم که به چه محصولی نیاز داریم و چه توضیحاتی دهیم که بتواند بهترین محصولی که مناسب ما می‌باشد را در اختیارمان قرار دهد؟ ما در این مطلب نکاتی را بیان خواهیم کرد که به شما کمک می‌کند تا هنگام خرید کاندوم و ژل تاخیری و .. انتخاب درست‌تری داشته باشید. همچنین در انتها داروخانه آنلاین را به شما معرفی خواهیم کرد که با مراجعه به این داروخانه می‌توانید هر محصولی که نیاز دارید را در این سایت بیابید، اطلاعات آن را بخوانید و چنانچه مناسب شما بود، آن را خریداری نمایید.

1 2

کاندوم و هرآنچه باید درباره آن بدانید

کاندوم یا کاپوت پوششی کشسان و منعطف است که از جنس پلاستیک لاتکس شفاف تولید شده و با قرار گرفتن بر روی آلت تناسلی آقایان در هنگام برقراری رابطه جنسی از پیش آمدن بارداری برای خانم‌ها جلوگیری کرده و می‌تواند کمک کند تا از انتقال بسیاری از بیماری‌های جنسی  جلوگیری شود. در ساخت تمامی کاندوم‌های موجود در بازار نوعی روان کننده به کار رفته است که کمک می‌کند تا برقراری رابطه جنسی با سهولت بیشتری انجام شده و انجام عمل نزدیکی برای خانم‌ها دردآور نباشد. این مواد روان کننده روغنی نیستند و بر پایه آب تولید شده‌اند زیرا روغن می‌تواند به جنس لاتکس آسیب وارد نماید.

انواع کاندوم

در حال حاضر کاندوم در انواع گوناگون و حتی با طرح‌ها و عطرهای متنوع تولید شده و در دسترس افراد قرار دارد. با توجه به اینکه قصد شما از خرید کاندوم و استفاده از آن به منظور جلوگیری از بارداری یا برای بیشتر کردن لذت جنسی و یا مراقبت در برابر ابتلا به بیماری است، می‌توانید محصول مناسب خود را انتخاب و خریداری کنید. این کاندوم‌ها در مدل‌های زیر ارائه شده‌اند.

کاندوم‌ تاخیری: در تولید این نوع کاندوم موادی مانند بنزوکائین و لیدوکائین به کار رفته که خاصیت بی حس‌کنندگی دارند و اگر قصد شما از خرید کاندوم و استفاده کردن از آن، طولانی‌تر کردن زمان رابطه است، می‌توانید از این محصول استفاده نمایید. این نوع کاندوم‌ها کارکردی شبیه به ژل تاخیری دارند که در ادامه به معرفی این محصول نیز خواهیم پرداخت.

کاندوم شیاردار: اگر دقت کرده باشید روی این کاندوم‌ها شیارهایی در نظر گرفته شده است که کمک می‌کند تا خانم و آقا در حین رابطه جنسی لذت بیشتری را کسب کرده و زمان انزال در آقایان به تعویق افتد.

کاندوم خاردار: یکی از پرطرفدارترین مدل‌های کاندوم، نوع خاردار آن می‌باشد. روی این نوع کاندوم‎‌ها برآمدگی‌های محسوسی در نظر گرفته شده که به افزایش لذت جنسی در بانوان کمک می‌کند.

کاندوم ساده: این نوع از کاندوم‌ها قدیمی‌ترین نوع کاندوم به شمار می‌آیند که بیشتر برای جلوگیری از بارداری و محافظت در برابر انتقال بیماری‌های جنسی می‌توان از آن‌ها استفاده کرد.

کاندوم ترکیبی: اگر به دنبال خرید کاندومی هستید که تمامی ویژگی‌هایی که پیشتر ذکر کردیم را یکجا در خود داشته باشد، می‌توانید این نوع کاندوم را خریداری نمایید.

ژل تاخیری چیست و چه کاربردی دارد؟

یکی دیگر از محصولاتی است که خرید آن ممکن است برای فرد سخت باشد و یا اگر برای اولین بار است که قصد استفاده از آن را دارد با روش‌های مصرف آن آشنا نباشد و خجالت مانع از آن شود که روش مصرف آن را به راحتی از مسئول داروخانه بپرسد، ژل تاخیری است. بنابراین این مطلب می‌تواند در این خصوص به شما کمک نماید.

2 2

مهم‌ترین مورد مصرف ژل تاخیری، رفع خشکی واژینال است که در بیشتر خانم‌ها شایع است. این مشکل می‌تواند برقراری رابطه جنسی را برای خانم‌ها دردناک نماید. به همین دلیل با استفاده از ژل تاخیری تا حد زیادی می‌توان این مشکل را بر طرف نمود. از دیگر ویژگی‌های ژل تاخیری آن است که به تاخیر انزال کمک کرده و رابطه را برای طرفین با لذت بیشتری همراه خواهد کرد.

آشنایی با داروهای مکمل تقویت قوای جنسی

چنانچه با بالارفتن سن و یا هر دلیل دیگری میل جنسی در شما کاهش پیدا کرده لازم است به پزشک مراجعه کنید تا با انجام درمان‌های مورد نیاز، دریافت رژیم‌های غذایی، درمان استرس و اضطراب و .. بتوانید این مشکل را برطرف کرده و قوای جنسی از دست رفته را بازگردانید. همچنین در صورت نیاز و با تجویز پزشک می‌توانید از داروهای مکمل تقویت قوای جنسی استفاده نمایید. این نوع مکمل‌ها برای بانوان و آقایان تولید شده‌اند.

در مکمل تقویت قوای جنسی بانوان اغلب وجود آهن کمک کرده تا وضعیت جنسی آن‌ها بهبود یابد و آن‌ها دوباره بتوانند توانایی رسیدن به لذت جنسی را در خود پیدا نمایند. همچنین به کار رفتن گیاه خارخاسک و گیاه ماکا در بیشتر داروهای مکمل تقویت قوای جنسی بانوان کمک کرده تا میل جنسی در آن‌ها بیشتر شده و با درمان حس اضطراب و افسردگی بتوانند رابطه زناشویی بهتری را با شریک خود داشته باشند.

برای آقایان نیز این نوع مکمل‌ها در انواع مختلف تولید شده است که می‌توان از انواع ایرانی و یا خارجی آن‌ها استفاده کرد. البته آقایان می‌توانند ضمن استفاده از داروی مکمل تقویت قوای جنسی، با داشتن رژیم غذایی مناسب، ورزش و متعادل نگه داشتن وزن خود کمک کنند تا مشکلات جنسی آن‌ها رفع شود.

در اغلب داروهای مکمل تقویت قوای جنسی آقایان آل- آرژینین و ال– کارنتین که نوعی اسیدآمینه و واحد ساختمانی پروتئین به شمار می‌آیند و برای سوخت و ساز موثر هستند به کار رفته و نشان داده که پس از یک دوره مصرف، میل جنسی و وضعیت نعوظ در بسیاری از آقایان بهتر شده است. با داشتن اطلاعات کافی درباره انواع داروها و مکمل‌های تقویت قوای جنسی، محصولات بهداشتی زناشویی و .. شما می‌توانید بدون نگرانی و شرم آن چه که برای داشتن یک رابطه سالم نیاز دارید را از داروخانه خریداری نمایید.

3 1

درباره داروخانه آنلاین دکتر شهبازی

ما در این بخش قصد داریم به شما کمک کنیم تا چنانچه هنگام خرید کاندوم، داروهای مکمل تقویت قوای جنسی و محصولات بهداشتی زناشویی مانند ژل تاخیری دچار استرس و خجالت می‌شوید، با مراجعه به داروخانه آنلاین دکتر شهبازی بدون دغدغه و نگرانی محصول مورد نیاز خود را در هر ساعت از شبانه روز سفارش داده و درب منزل تحویل بگیرید. در این سایت شما می‌توانید تمامی اطلاعات مرتبط با هر محصول را بخوانید، قیمت آن را ببینید و در صورت نیاز سفارش خود را ثبت نمایید. برای این منظور کافیست وارد سایت این داروخانه به آدرس الکترونیکی www.darookhaneonline.com  شوید و انتخاب محصول را انجام داده و پس از انجام پروسه خرید، آن را در کوتاه‌ترین زمان ممکن دریافت نمایید.


اپ چرب زبان

با اپلیکیشن چرب زبان، هر زبانی رو فقط با روزانه 5 دقیقه گوش دادن، توی 80 روز مثل بلبل حرف بزن! بهترین متد روز، همزمان تقویت حافظه، آموزش تصویری با کمترین قیمت ممکن!


 

linkریپورتاژ

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up