تلخ ترین ادکلن های مردانه

آیا تا بحال به این مورد فکر کرده‌اید که چرا غالباً ادکلن‌های مردانه را تلخ می‌سازند؟ ترکیبات تلخ و بوهای تند و خنک ادکلن‌های مردانه، همگی جنبه روان شناختی دارند. این بوها در انسان حس قدرت، اعتماد به نفس، آزادی و خاص بودن را ایجاد می‌کنند که در این مورد باید گفت این حس‌ها مختص مردان است.

ادکلن‌های تلخ مردانه به دلیل ترکیبات خاصی که در آن‌ها به‌کار می‌رود، جذابیت خاصی دارند. ترکیبات تلخ معمولاً شامل چوب، مشک، دانه‌های تونکا و مرکباتی هستند که با هم ترکیبی دلنشین، مردانه و خاص ایجاد می‌کنند.

1

 عطرهای تلخ چه حسی در مردان ایجاد می‌کنند؟

عطر تلخ مردانه، احساس قدرت و اعتماد به نفس را به مردان القا می‌کند و آن‌ها را به یاد نسل‌های پیشین مانند شوالیه‌ها که سرشار از قدرت بودند و یا پادشاهان برجسته و جدی که تاریخ را عوض کردند می‌اندازد. برخلاف رایحه‌های شیرین و میوه‌ای که غالباً برای عطرهای زنانه استفاده می‌شوند، عطرهای تلخ به افراد جدیت و قدرت را القا می‌کنند.

همچنین، برخلاف رایحه‌های شاداب و خنک که بیشتر در فصول گرم استفاده می‌شوند، عطرهای تلخ معمولاً در فصل‌های سرد سال مورد استفاده قرار می‌گیرند. این رایحه‌ها باعث ایجاد حس گرمای داخلی در فصل‌های سرد برای بدن می‌شوند. اگر شما نیز دوست دارید با تلخ‌ ترین عطرهای مردانه آشنا شوید با مطلب امروز ما همراه باشید.

 ادکلن مردانه کرید اونتوس CREED Aventus

یکی از جذاب‌ترین و مشهورترین ادکلن‌های تلخ مردانه تاریخ را می‌توان به جرات ادکلن کرید اونتوس نامید. این شاهکار لوکس با بوی خاص و تلخ خود در سال ۲۰۱۱ توسط برند CREED Aventus فرانسوی با طبع تلخ و خنک به بازار معرفی شد و توانست طرفداران زیادی پیدا کند. نت‌های کرید اونتوس با ترکیبی از نت‌های گیاهی و مرکبات ساخته شده است.

سازنده این عطر در نت ابتدایی  از آناناس، برگ سیب، برگ گل سرخ و برگ بومادران استفاده کرده است. نت میانی آن شامل چوب صندل، خس خس، چوب گایاک، مشک و رز است. در نهایت نت پایانی عطر کرید اونتوس شامل دارچین، وانیل، دانه تونکا و مشک می‌باشد که ماندگاری و دوام عطر را بالا می‌برد.

رایحه‌ی این عطر، خنک  بیشتر برای فصل بهار و تابستان مناسب است. همچنین برای موقعیت‌های رسمی و شبانه‌ مانند مهمانی‌ها، جشن‌ها و مراسم‌ها می‌توان از آن استفاده کرد و ردی از جذابیت و مدرنتیه از خود به جای گذاشت.

2

 ادکلن مردانه ساواج دیور Sauvage Dior

یکی دیگر از ادکلن‌های جذاب و پرطرفدار مردانه را می‌توان ساواج دیور نامید که در سال ۲۰۱۵ توسط برند لوکس و معروف Dior معرفی شد. عطر Sauvage Dior علاوه بر بوی بسیار خاص و استثنایی خود دارای طراحی شیشه بسیار زیبایی است که جذابیت آن را دو چندان کرده است.  این عطر با ترکیبی از رایحه‌های مرکباتی، تنباکو، خس خس، فلفل سیاه و چوب صندل دارای طبع گرم، شیرین و تلخ است که می‌تواند با ترکیبات و روایح خاص خود حس نشاط، جذابیت و اعتماد به نفس را به شما هدیه دهد. این عطر با توجه به ترکیبات آن برای استفاده در فصول گرم سال بسیار مناسب است.

3

 ادکلن مردانه تق هرمس Hermes Terre

اگر به دنبال خرید ادکلن مرانه بسیار خاص و تند هستید که بتواند ماندگاری بالایی نیز داشته باشد ما به شما محصول شگفت انگیز برند هرمس یعنی ادکلن تق هرمس را معرفی می‌کنیم. عطر Hermes Terre از برند Hermes یک ادکلن مردانه است که در سال ۲۰۰۶ معرفی از برند لوکس هرمس به بازار عرضه شد. ادکلن تق هرمس با ترکیبی از بوی گیاهان، چوب و ادویه‌های طبیعی ساخته شده است و به همین علت از بوی گرم و خنک به همراه نت‌های زمینی و مرکباتی برخوردار است.

نت اولیه این ادکلن ترکیبی از پرتقال، گریپ فروت و ماندارین است که می‌تواند حس شادابی و سرزندگی را به شما هدیه کند. نت میانی این ادکلن شامل گشنیز، فلفل سیاه، دارچین و چوب صندل می‌باشد که سرشار از حس آرامش است. نت پایه این ادکلن شامل چوب کشمیر، عنبر، وتیور و مشک است که توانسته این ادکلن را خاص و منحصربه فرد کند.

این عطر جذاب با طبع گرم خود برای استفاده در فصل‌های پاییز و زمستان و مراسمات رسمی یا غیر رسمی می‌تواند ادکلن پرکاربردی برای شما باشد.

 ادکلن مردانه بد بوی Bad Boy

Bad Boy ادکلنی خاص با طراحی منحصر به فرد یکی از شاهکارهای صنعت عطر و ادکلن سازی است که در بین مردان جوان محبوبیت زیادی دارد. این ادکلن توسط یک برند آمریکایی به نام Carolina Herrera در سال ۲۰۱۹ به بازار عرضه شد که با توجه به ترکیبات و روایح آن که شامل مرکبات، فلفل سیاه، تنباکو و چوب صندل، دارای بویی شیرین و تلخ به همراه رایحه‌ای گرم و تند است.

اگر برای مراسمات رسمی و مهمانی‌های شبانه در فصل‌های سرد سال به دنبال ادکلنی خاص و جذاب هستید بد بوی می‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد. این عطر به عنوان یک عطر شبانه و رسمی با طراحی شیشه‌ای بسیار جذاب و خاص خود میتواند برای هدیه دادن نیز مناسب باشد.


اپ چرب زبان

با اپلیکیشن چرب زبان، هر زبانی رو فقط با روزانه 5 دقیقه گوش دادن، توی 80 روز مثل بلبل حرف بزن! بهترین متد روز، همزمان تقویت حافظه، آموزش تصویری با کمترین قیمت ممکن!


linkریپورتاژ

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up