word image 20772 1

تور استانبول هتل مرکوری بومونتی + قیمت

استانبول شهری است که در تمامی فصول سال پر از گردشگر است اما با رسیدن شهریور و مهرماه مسافران کمتری در این شهر هستند و قیمت بلیط هواپیما تهران استانبول و بالعکس ارزان تر است، اما گاهی دردسرهای خرید جداگانه بلیط رفت و برگشت و پیدا کردن هتل محل اقامت وقت زیادی می گیرد و دردسرهای زیادی دارد، به همین دلیل بسیاری از افراد به جای اینکه بلیط استانبول را بخرند و به دنبال قیمت بلیط استانبول تهران باشند، ترجیح می دهند تا تور استانبول را خریداری کنند. در این مقاله با درباره تور استانبول هتل مرکوری بومونتی و قیمت آن صحبت می کنیم.

برای دیدن قیمت و خرید بلیط هواپیما تهران استانبول از علی بابا اینجا کلیلک کنید.

محله بومونتی استانبول

بهتر است کمی درباره یکی از محله های استانبول صحبت کنیم، محله ای که در منطقه شیشلی (Şişli) بین بشیکتاش و بی اغلو قرار دارد. نام این منطقه بومونتی (Bomontiada) است که نام خود را از اولین کارخانه آبجوسازی عثمانی گرفته است که در این منطقه قرار داشت. در سال 1998 این کارخانه آبجوسازی و محوطه اطراف آن تبدیل به مرکزی گردشگری شد و حال به بزرگترین مرکز فرهنگی استانبول تبدیل شده است.

word image 20772 2

در روزهای شنبه بازار محصولات طبیعی و ارگانیک در بومونتی برقرار است و روزهای یکشنبه می توانید از بازار عتیقه فروشی فری کوی (Feriköy) بازدید کنید، همچنین یکشنبه شب ها می توانید کنسرت های محلی و خیابانی را در این منطقه ببینید.موزه آراگولر، نیدا پارک، رستوران کلیمانجارو و … از دیگر جاذبه های گردشگری در منطقه بومونتی است. این محله دسترسی آسانی به حمل و نقل عمومی دارد و به بسیاری از مراکز دیدنی و مراکز خرید استانبول نزدیک است.

حال که این روزها با پایان فصل پرگردشگر ترکیه، قیمت بلیط هواپیما تهران استانبول و هزینه اقامت در هتل های آن کمی ارزان تر است، می توانید خودتان را به اقامتی لوکس در هتل مرکوری استانبول دعوت کنید.

هتل مرکوری بومونتی؛ پرطرفدارترین هتل استانبول

هتل مرکوری بومونتی استانبول (Mercure Istanbul Bomonti) هتلی 5 ستاره و لوکس است که پرطرفدارترین هتل استانبول در میان مسافران است و بیشترین رضایت مشتریان را دارد. این هتل در هفت طبقه ساخته شده و در 203 اتاق و سوئیت از مهمانان خود پذیرایی می کند و با اقامت در این هتل می توانید از امکانات رفاهی و تفریحی بسیاری بهره مند شوید.

هتل مرکوری 6 دقیقه تا ایستگاه عثمان بی فاصله دارد و با 19 دقیقه پیاده روی می توانید به مرکز خرید جواهر بروید. از هتل مرکوری تا خیابان استقلال و میدان تقسیم 35 دقیقه پیاده روی دارید. از هتل مرکوری تنها 35 دقیقه تا فرودگاه استانبول و 45 دقیقه تا فرودگاه سابیها گوکچن با تاکسی فاصله است.

اتاق های هتل مرکوری بومونتی

هتل مرکوری 10 مدل اتاق و سوئیت دارد که امکانات رفاهی آن ها تقریبا یکسان است اما با اقامت در سوویت های هتل بالکنی همراه با چشم انداز شهر استانبول دارید و می توانید از منظره زیبای شهر لذت ببرید. همچنین تمامی اتاق‌ها همراه با صبحانه هستند.

تمام اتاق های هتل مرکوری تهویه دارای امکاناتی همچون وای فای رایگان، تلفن، تهویه مطبوع، وسایل گرمایشی و سرمایشی، دمپایی و ملحفه‌های تمیز، عایق صدا و سرویس اتاق دارند. از دیگر امکانات اتاق های این هتل می توان به دستگاه‌های قهوه و چای ساز، بطری آب رایگان، مینی بار، مبلمان مدرن، میز کار، کمد لباس و وسایل، اتاق پرو، صندوق امانات، سشوار، حوله، وسایل آرایشی و بهداشتی و … اشاره کرد. در ادامه اتاق ها و سوئیت های هتل مرکوری را به شما معرفی می کنیم.

اتاق استاندارد دو خوابه

این اتاق ها 28 متری هستند و می توانید چشم انداز زیبایی از شهر را ببینید، همچنین می توانید یک تخت دو نفره یا یک تخت تک نفره بزرگ داشته باشید.

word image 20772 3

سوییت دو خوابه

این سوییت 28 متر مساحت دارد و دارای یک تخت دو نفره یا یک تخت تک نفره بزرگ هستند، هرکدام را بخواهید به شما اختصاص داده می شود.

اتاق مجلل دو خوابه

این اتاق 34 متری چشم اندازی زیبا از شهر را برای شما به نمایش می گذارد و می توانید انتخاب کنید دو تخت تک نفره یا یک تخت دو داشته باشید.

اتاق لوکس دو خوابه King

این اتاق 34 متر مساحت دارد و با دو تخت تک نفره یا یک تخت دو نفره امکان رفاه و آسایش شما را فراهم می کند.

اتاق لوکس دو خوابه

این اتاق های لوکس 40 متری هستند و می توانید در ساعت های اقامت در اتاق از چشم انداز زیبای شهر استانبول لذت ببرید. این اتاق ها دارای یک تخت دو نفره یا یک تخت تک نفره هستند و حمام و وان مجزا دارند.

اتاق مجلل خانوادگی ۴ خوابه

این اتاق مجلل 65 متر مساحت دارد و دارای ۲ تخت تک نفره و یک تخت دو نفره هستند. در اتاق فضاهای مجزا وجود دارد و می توانید چشم انداز زیبایی از شهر را از اتاق مشاهده کنید.

سوییت لوکس خانوادگی ۴ خوابه

این سوییت لوکس 100 متری چشم انداز خیره کننده ای از استانبول دارد و مجهز به وان است. در اتاق فضاهای مجزا وجود دارد و شامل ۲ تخت تک نفره و یک تخت دو نفره می شود.

دیگر امکانات هتل

word image 20772 4

صبحانه هتل مرکوری یکی از پرطرفدارترین امکانات این هتل است، در منوی صبحانه این هتل انواع غذاهای آسیایی، بین المللی، ایتالیایی وجود دارد، همچنین رستوران هتل برای افراد گیاهخوار و وکان هم منوی جذابی در نظر گرفته است.

از دیگر امکانات این هتل می توان به انبار چمدان، پذیرش 24 ساعته، امکانات ویژه معلولان، ترانسفر رفت و برگشت فرودگاه، لاندری و … اشاره کرد. اگر شما روتین ورزشی مشخصی دارید با اقامت در هتل مرکوری می توانید در طول سفر به برنامه ورزشی خود پایبند بمانید، مرکز تناسب اندام و سالن ورزشی مجهز هتل در اختیار شما است.

همچنین بعد از گشت و گذار شهری یا بازگشت از مراکز خرید استانبول می توانید از از فضای جکوزی، سونا، استخر سرپوشیده و سالن ماساژ و اسپای هتل استفاده کنید. در مرکز اسپای هتل مرکوی با انواع روش های عطر درمانی، ماساژ تایلندی، سوئدی و … از شما پذیرایی می شود تا خستگی را از خود دور کنید.

سخن پایانی

تنها هزینه اقامت یک شب در هتل مرکوری از 3 میلیون و 400 هزارتومان شروع می شود اما رزور اتاق این هتل بدون خرید تور کمی دشوار است بویژه بخاطر موقعیت مکانی هتل و دسترسی آسان ان به مراکز خرید و جاذبه های گردشگری، از سویی دیگر چک کردن قیمت بلیط استانبول تهران و بالعکس و رزرو آن وقت زیادی می گیرد.

به شما پیشنهاد می کنم توراستانبول هتل مرکوری را خریداری کنید، قیمت این تورها برای 3 شب از 11 میلیون تومان شروع می شود، شما می توانید تور استانبول با اقامت در این هتل را از سایت علی بابا و با گارانتی بهترین قیمت خریداری کنید و تعطلات لوکسی به خود هدیه دهید.


اپ چرب زبان

با اپلیکیشن چرب زبان، هر زبانی رو فقط با روزانه 5 دقیقه گوش دادن، توی 80 روز مثل بلبل حرف بزن! بهترین متد روز، همزمان تقویت حافظه، آموزش تصویری با کمترین قیمت ممکن!


 

linkریپورتاژ

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up