word image 20734 1

فرق ژل، کرم، اسپری، موس و فوم مو چیست؟

محصولات حالت دهنده مو در بین لوازم آرایشی بهداشتی از آن دسته محصولاتی هستند که تقاضا برای خریدشان روز به روز در حال افزایش است. می‌دانید چرا؟!

چون داشتن موهای خوش حالت یکی از معیارهای زیبایی در میان جوانان امروزی است. همین موضوع موجب افزایش میزان خرید فوم مو، ژل مو، موس مو و… شده و بر اهمیت روتین مراقبت از مو افزوده است! چه حسی بهتر از این که وقتی از خانه خارج می‌شوید، حتی رهگذران هم زیبایی‌تان را تحسین کنند؟! برای تجربه این حس ناب کافی است با خرید محصولات حالت دهنده مو نخستین گام زیبایی را محکم بردارید!

اسپری مو؛ ثابت کننده‌ای مایع برای حالت‌دهی به موهای زیبای شما

اسپری مو یکی از پرطرفدارترین محصولات حالت دهنده مو به شمار می‌آید که برخلاف دیگر هم‌نوعان خود مایع است. اگر به دنبال محصولی ایده‌آل برای حفظ حالت موهایتان در طول روز می‌گردید، چه گزینه‌ای بهتر از اسپری مو؟! این محصول علاوه بر این که موها را بسیار خوش حالت می‌کند، محصولی کارآمد برای ایجاد حجم و یک دست سازی موهای کوتاه محسوب می‌شود.

اگر فکر خرید یک اسپری موی بسیار قوی را در سر می‌پرورانید، اسپری حاوی پلییدیدیل سیلوکسان بخرید. اگر به فکر خرید اسپری‌ای هستید که موهایتان را تغذیه و از خشکی آن‌ها جلوگیری نماید، اسپری مو حاوی روغن بخرید. اگر به دنبال اسپری مویی می‌گردید که حاوی کمترین میزان مواد شیمیایی باشد، اسپری طبیعی بهترین پیشنهاد برای شماست. اسپری مو حاوی آمینیمتیل پروپانول نیز محصولی کارآمد برای آن دسته از افرادی است که از وز موهایشان به ستوه آمده‌اند!

تفاوت اسپری مو با دیگر محصولات حالت دهنده مو چیست؟

اسپری حالت دهنده مو بیش از آن که موها را خشک کند، آن‌ها را در عین انعطاف پذیری خوش حالت نگه‌می‌دارد. استفاده از این محصولات موجب کاهش چشمگیر وز مو شده و از آن جا که حاوی مواد براق کننده هستند، ظاهری درخشان به موها می‌بخشند. با وجود این حالت دهنده‌ها دیگر خبری از ایجاد شوره و پوسته پوسته شدن کف سر نخواهد بود!

word image 20734 2

ژل مو؛ باسابقه ترین محصول حالت دهنده مو!

ژل مو یکی از محبوب‌ترین محصولات حالت دهنده مو است که تقریبا همه ما تجربه استفاده از آن را داریم. اصلی‌ترین دلیل رواج استفاده از آن هم چیزی نیست جز فراوانی و قیمت ایده آلش! این محصول کاربردی را عمدتا به منظور ایجاد ظاهری مرطوب روی موهای حالت داده شده مورد استفاده قرار می‌دهند. اگر می‌خواهید موهایتان پس از حالت‌دهی سِفت سرجای خودشان بایستند و تکان نخورند، ژل مو بهترین حالت دهنده برای شماست. این حالت دهنده محبوب مو در انواع مختلفی در بازار یافت می‌شود. آنچه موجب ایجاد تمایز میان انواع مختلف ژل مو شده است، قدرت حالت دهندگی آن‌هاست. با این اوصاف شما می‌توانید با توجه به نیازتان مناسب‌ترین نوع ژل مو را برگزیده و خریداری کنید.

پس از این که موهایتان را با ژل مو حالت دادید، باید کمی صبر کنید تا ژل خشک شود. حتی می‌توانید با استفاده از سشوار به خشک کردن ژل مو پرداخته و موهایتان را به حالت دلخواه درآورید. اگر موهایتان نازک و کم پشت است، از سنگینی آن‌ها پس از استفاده از ژل مو تعجب نکنید!

ژل مو گزینه‌ای مناسب برای حالت‌دهی به موهای کوتاه است. این محصول وز مو را از بین برده و حالتی براق و خیس به موها می‌بخشد. پوسته پوسته شدن و شوره سر از رایج‌ترین عوارض جانبی ژل محسوب می‌شوند.

کرم مو؛ حالت دهنده ای همه کاره!

فرقی نمی‌کند موهایی صاف دارید یا فرفری. آنچه اهمیت دارد، این است که خرید کرم مو گزینه‌ای ایده‌آل برای انواع مو محسوب می‌شود. از موی معمولی گرفته تا موهای زبر و ضخیم و…! موهای شما پس از استفاده از این ماده نرم و سبک، چرب و سفت نمی‌شود. این محصول علاوه بر این که درخشش و برق چشمگیری به موهایتان می‌بخشد، ایستایی و فرم مو را کنترل نموده و بدین‌ترتیب زیبایی‌تان را چندین برابر می‌کند. البته ناگفته نماند که این حالت دهنده توانایی حالت‌دهی فوق العاده به موها را مدیون مواد مرطوب‌کننده‌ای همچون روغن زیتون و اسید آمینه است که در ساختارش موجودند.

شاید برایتان جالب باشد بدانید که امکان استفاده ترکیبی از کرم مو به همراه سایر محصولات حالت دهنده مو میسر می‌باشد. اگر تمایلی به انجام این کار ندارید، کرم مو را به تنهایی مورد استفاده قرار دهید.

اگر قصد خرید هر یک از محصولات حالت دهنده مو را دارید، پیشنهاد می‌کنیم حتما از فروشگاه آنلاین مدیسه دیدن کنید. زیرا مدیسه همواره منصفانه‌ترین قیمت‌ها را روی برندهای مطرح و محصولات اورجینال دارد. به همین دلیل توانسته است از طرف مصرف کنندگان مقام نخست را در جشنواره برند محبوب امسال از آن خود کند.

فرق کرم مو با ژل مو چیست؟

میزان نگهداری مو در صورت استفاده از کرم مو کمتر از حالتی است که به موهایتان ژل می‌زنید. اگر از کرم مو استفاده کنید، متوجه حالت طبیعی موهایتان نسبت به زمانی که با ژل موهایتان را حالت می‌دهید، خواهید شد! استفاده درست از این محصول هیچ عارضه جانبی‌ای برای شما در پی نخواهد داشت. فقط حواستان باشد کرم مو با پوست سرتان برخورد نکند که مبادا دچار ریزش مو شوید!

word image 20734 3

موس و فوم مو؛ حالت دهنده‌ای ایده‌آل برای انواع مو!

موس مو که تحت عنوان فوم مو نیز شناخته می‌شود، یکی از بهترین محصولات حالت دهنده مو است که طرفداران بسیاری هم در میان خانم‌ها و هم در میان آقایان دارد! این محصول بهترین و مناسب‌ترین گزینه برای بهبود فری یا صافی موهای کوتاه، بلند، ضخیم، نازک و خلاصه تمام موهاست. البته با همکاری سشوار!

برای آن که معجزه موس مو را در فرم‌دهی موهایتان ببینید، پیش از استفاده را نم دار کرده و محصول را به خوبی تکان بدهید. البته مزایای این محصول تنها به حالت‌دهی مو محدود نمی‌شود. حجم‌دهی به موها از دیگر مزایای این محصول منحصر به فرد است.

تفاوت موس مو با دیگر محصولات حالت دهنده مو چیست؟

موس مو برخلاف ژل مو موجب ایجاد پوسته و شوره نمی‌شود و ظاهری خیس به موهایتان نمی‌بخشد. بافت این محصول در مقایسه با ژل سبک‌تر و کیفیت و قدرت فرم‌دهی آن از کرم مو بیشتر است. پلیمرهای موجود در ساختار موس مو زمینه‌ای را فراهم می‌سازند که مو پس از خشک شدن حالت خود را تا ساعت‌ها حفظ نماید. جالب است بدانید فرمولاسیون برخی موس‌ها به‌گونه‌ای است که تار موهای شما را ضخیم می‌کنند. پس اگر موهایتان در حال نازک شدن هستند، حتما خرید این دسته از محصولات مراقبت مو را در دستور کارتان قرار بدهید! باز هم به شما پیشنهاد می‌کنیم که هر یک از محصولات حالت دهنده مو اورجینال را می‌توانید از آنلاین شاپ مدیسه با قیمت‌های ارزان و منصفانه تهیه کنید. البته اگر برای اولین بار از سایت مدیسه خرید می‌کنید می‌توانید از تخفیف‌های خیلی خوبی هم بهره‌مند شوید.


اپ چرب زبان

با اپلیکیشن چرب زبان، هر زبانی رو فقط با روزانه 5 دقیقه گوش دادن، توی 80 روز مثل بلبل حرف بزن! بهترین متد روز، همزمان تقویت حافظه، آموزش تصویری با کمترین قیمت ممکن!


linkریپورتاژ

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up