قیمت ایمپلنت به روش پانچ چقدر است ؟

ایمپلنت دندان درمانی برای بی دندانی است که در طول زمان دچار تحول های بسیار زیادی شده است به همین دلیل نیز انواع متفاوتی از این درمان وجود دارد که قیمت این انواع با یکدیگر متفاوت است. در این مقاله قصد داریم قیمت ایمپلنت به روش پانچ را به صورت کلی این درمان را مورد بررسی قرار دهیم.

1

ایمپلنت پانچ چیست؟

ایمپلنت پانچ نوعی ایمپلنت است که روش قرار دادن آن در استخوان فک با ایمپلنت های معمولی متفاوت می باشد. باید گفت در ایمپلنت پانچ روند درمان سریعتر می باشد و از طرفی روکشی موقت به شما تحویل داده می شود تا ظاهر شما دچار آسیب نشود. باید گفت نام دیگر ایمپلنت پانچ، فلپس می باشد.

ایمپلنت بدون جراحی چیست؟

در ایمپلنت به روش پانچ، پایه ایمپلنت ها را به صورت جدیدی در استخوان فک قرار می دهند که اصطلاحا به آن ایمپلنت بدون جراحی نیز می گویند. پس می توان نتیجه گرفت ایمپلنت بدون جراحی نام دیگر ایمپلنت پانچ است.

قیمت ایمپلنت به روش پانچ

قیمت یکی از موارد مهم در هر درمانی است زیرا بیماران مختلف دارای شرایط مالی مختلف هستند. از طرفی قیمت ایمپلنت پانچ به موارد متفاوتی بستگی دارد که در این قسمت به بررسی آنها می پردازیم:

شما می توانید برای کسب اطلاعات دقیق از قیمت ایمپلنت به روش پانچ از صفحه ما زیر دیدن فرمائید.

هزینه ایمپلنت دندان

قیمت پزشک در ایمپلنت به روش پانچ

به صورت طبیعی به هر میزان که تخصص و تجربه پزشک در ایمپلنت دندان بالاتر باشد میزان دستمزد دریافتی نیز بالاتر می باشد. از طرفی در ایمپلنت پانچ به تخصص بالای پزشک نیاز می باشد پس می توان نتیجه گرفت برای ایمپلنت به روش پانچ باید از پزشک متخصص که تجربه بالایی دارد استفاده کنید به همین دلیل نیز دستمزد پزشک در ایمپلنت پانچ از ایمپلنت معمولی بالاتر است.

قیمت تجهیزات در ایمپلنت پانچ

در ایمپلنت دندان از تجهیزات متفاوتی استفاده می شود اما در ایمپلنت پانچ به علت جدید بودن آن باید از تجهیزات جدیدتری استفاده شود. همین موضوع نیز باعث می شود تا در برخی از موارد قیمت ایمپلنت پانچ از ایمپلنت معمولی بالاتر باشد.

آیا ایمپلنت پانچ واقعا بدون جراحی است؟

باید گفت به روش درمانی که در آن از بخیه استفاده نشود و دارای خونریزی زیاد نباشد بدون جراحی می گویند. در ایمپلنت به روش پانچ از هیچ بخیه ای استفاده نمی شود و شما دارای خونریزی بسیار کمی می باشید به همین دلیل نیز در جواب سوال بالا می توان گفت: بله ایمپلنت پانچ بدون جراحی است.

2

مدت زمان جراحی ایمپلنت پانچ

همانطور که می دانید یکی از مراحل ایمپلنت دندان جراحی می باشد که در آن پایه ایمپلنت ها در استخوان فک قرار می گیرد. مدت زمان این مرحله در ایمپلنت پانچ به حدی کوتاه تر شده که پزشک می تواند یک الی چند پایه ایمپلنت را در کمتر از یک ساعت در استخوان فک شما قرار دهد.

مزایا و معایب ایمپلنت پانچ

ایمپلنت پانچ مانند هر درمان دیگری دارای مزایا و معایب مخصوص به خود می باشد که شما باید این معایب و مزایای را قبل از انجام این درمان بدانید. به همین دلیل در این بخش به بررسی مزایا و معایب ایمپلنت پانچ می پردازیم.

مزایای ایمپلنت پانچ

به علت عدم استفاده از جراحی در ایمپلنت پانچ مزایای بسیار زیادی شامل این درمان می شود. باید گفت به علت عدم وجود جراحی در ایمپلنت پانچ عوارض این درمان نیز کمتر است. از عوارض این درمان می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • درد کمتر
  • خونریزی کمتر
  • عدم نیاز به بخیه

از طرفی باید گفت در ایمپلنت دندان جلو و دیگر ایمپلنت ها به روش پانچ طول درمان کمتر می شود و همانطور که در ابتدای مقاله نیز گفتیم روکشی موقت به شما تحویل داده می شود تا زیبایی ظاهر شما بازگردد. از طرفی باید گفت درصد موفقیت این درمان نیز بسیار بالا است.

معایب ایمپلنت پانچ

ایمپلنت پانچ نیز دارای معایب مخصوص به خود می باشد که از مهم ترین آنها می توان به قیمت آن اشاره کرد. در کل می توان گفت معایب این درمان بسیار کمتر از مزایای آن می باشد که برخی از این معایب به شرح زیر است:

  • احتمال بروز عفونت
  • احتمال بروز آسیب به دندان مجاور
  • احتمال بروز مشکلات سینوسی

آیا از ایمپلنت پانچ استفاده کنیم؟

شاید برای خیلی از افراد سوال شود که آیا ایمپلنت به روش پانچ ارزش استفاده را دارد. در جواب باید بگوییم به علت عدم جراحی و عوارض پایین تر این درمان نسبت به ایمپلنت دندان ارزش ایمپلنت پانچ بسیار بالا می باشد از طرفی نیز طول درمان در ایمپلنت پانچ کمتر است.

3

البته باید به این نکته نیز توجه کرد که قیمت ایمپلنت به روش پانچ مقداری از ایمپلنت معمولی بالاتر است به همین دلیل برخی از افراد قادر به پرداخت هزینه های این درمان نمی باشند. باید به این افراد گفت نگران نباشید زیرا می توانید ایمپلنت پانچ را در برخی از کلینیک های دندان پزشکی به صورت اقساطی انجام دهید.

مقایسه ایمپلنت به روش پانچ با دیگر انواع ایمپلنت

در حقیقت ایمپلنت پانچ همان ایمپلنت معمولی می باشد که روش قرار دادن پایه ایمپلنت ها در آن متفاوت است که همین موضوع باعث ایجاد تفاوت های زیادی در ایمپلنت پانچ با دیگر انواع ایمپلنت شده است که در ادامه به بررسی آنها می پرازیم.

مقایسه عوارض ایمپلنت پانچ

می توان گفت تمام روش های درمانی دارای عوارض مخصوص به خود می باشند که ایمپلنت پانچ نیز از این قاعده خارج نمی باشد. در حقیقت عوارض ایمپلنت پانچ همانند ایمپلنت های معمولی است اما به علت تفاوت در جراحی خونریزی و درد آن کمتر از ایمپلنت های معمولی است.

مقایسه طول درمان در ایمپلنت پانچ

به علت تفاوت در قرارگیری پایه ایمپلنت، طول درمان ایمپلنت پانچ تا حدی پایین تر از ایمپلنت های معمولی می باشد. این موضوع باعث می شود تا شما زودتر به خواسته های خود برسید و زیبایی خود را به دست آورید.

مقایسه قیمت و ارزش ایمپلنت پانچ

همانطور که در تمام این مقاله مشاهده کردید قیمت ایمپلنت پانچ تا حدی از ایمپلنت های معمولی بالاتر می باشد اما از طرفی ارزش این درمان نیز تا حدی از دیگر ایمپلنت ها بالاتر است زیرا شما در ایمپلنت پانچ عوارض کمتری را مشاهده می کنید و درمان سریعتری را خواهید داشت.


اپ چرب زبان

با اپلیکیشن چرب زبان، هر زبانی رو فقط با روزانه 5 دقیقه گوش دادن، توی 80 روز مثل بلبل حرف بزن! بهترین متد روز، همزمان تقویت حافظه، آموزش تصویری با کمترین قیمت ممکن!


linkریپورتاژ

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up