خرید دستگاه تصفیه آب از شرکت آبگونه نمایندگی آکوا پرو در ایران

امروزه و به منظور دسترسی به آب شرب باکیفیت و دائمی و با هدف حذف انواع آلاینده‌های مضر موجود در آب، به خصوص در مناطق پرجمعیت، به شدت نیازمند خرید دستگاه تصفیه آب هستیم. در صورتی که نسبت به سلامتی خود و خانواده حساس و نگران هستید، خرید تصفیه آب خانگی جهت افزایش کیفیت آب آشامیدنی، بهترین گزینه خواهد بود.

بسیاری از مواد موجود در آب لوله‌کشی که با چشم قابل مشاهده نیست، مضر هستند. همچنین به دلیل افزایش بی‌رویه جمعیت شهرها و رشد روز افزون نرخ مصرف، مراکز تصفیه قدیمی و مستهلک شهری، قادر به تامین آب باکیفیت نیستند. با توجه به موارد مذکور، خرید دستگاه تصفیه آب خانگی به منظور دسترسی نامحدود به آب آشامیدنی سالم و بهداشتی، همچنین کاهش ریسک ابتلا به بیماری‌های ناشی از مصرف آب آلوده، عاقلانه‌ترین راه ممکن است.

چالش‌های خرید تصفیه آب خانگی

انتخاب و خرید تصفیه آب خانگی برای افرادی که نخستین بار وارد این بازار تخصصی می‌شوند، همیشه چالش برانگیز است. انواع دستگاه تصفیه آب در مدل‌های متنوع و با عملکرد متفاوت در بازار موجود هستند. اولین قدم جهت خرید تصفیه آب خانگی اصل و باکیفیت، انتخاب مراکز معتبر و شناخته شده است.

در صورت خرید تصفیه آب از شرکت‌های شناخته شده و نمایندگی‌های رسمی، ضمن حصول اطمینان از اصالت و کیفیت محصول، از گارانتی معتبر، خدمات ارسال و نصب رایگان و خدمات پس از فروش مادام العمر بهره‌مند خواهید شد. با توجه به حضور افراد و شرکت‌های سودجو که هدفی جز فروش محصولات فیک و تقلبی با قیمتی پایین‌تر از عرف بازار به شما نخواهند داشت، با انتخاب نمایندگی‌های معتبر فروش، اولین مرحله در جهت خرید تصفیه آب خانگی مطلوب خود را با موفقیت سپری خواهید نمود.

دومین قدم در جهت انتخاب محصول ایده‌آل، خرید تصفیه آب خانگی متناسب با درجه سختی آب لوله‌کشی، همچنین نوع و میزان آلاینده‌های موجود در آن است. سختی آب لوله‌کشی و کیفیت آن در تمامی نقاط شهر یکسان نبوده و به عوامل مختلفی وابسته است. ازجمله مهمترین عوامل موثر در میزان سختی آب، منبع تامین کننده (آب سطحی یا زیرزمینی)، نوع و قدمت سیستم تصفیه خانه شهری، فاصله از تصفیه خانه و کیفیت لوله‌های آبرسانی بیرون و خارج از منزل شما می‌باشند.

نوع و میزان آلاینده‌های موجود در آب‌های سطحی (سدها) و آب‌های زیرزمینی (چاه‌های عمیق) متفاوت است. آب سطحی حاوی آلاینده‌های فیزیکی، شیمیایی، میکروبی، فلزات سنگین و گازهای محلول در آب است. اما در مقابل، آب‌های زیرزمینی حاوی آلاینده‌های میکروبی بیشتری بوده و سطح آلودگی به گازهای محلول و رسوبات فیزیکی و شیمیایی در آنها پایین‌تر است.

موثرترین اقدام قبل از خرید تصفیه آب خانگی، سنجش سختی و کیفیت آب خواهد بود. در این صورت محصول خریداری شده بر اساس سیستم فیلتراسیون و تعداد فیلترها، دقیقا مطابق با میزان سختی و نوع آلاینده‌های موجود در آب لوله‌کشی شما خواهد بود. توصیه می‌کنیم قبل از هرگونه اقدام جهت خرید دستگاه مورد نظر، از کارشناسان فروش شرکت‌های متخصص در این حوزه، مشاوره بگیرید.

دستگاه تصفیه آب خانگی اوریجینال

بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی را از کجا بخریم؟ متاسفانه در بازار نمونه‌های تقلبی توسط بسیاری از سودجویان ارائه می‌شوند. به همین دلیل در هنگام خرید باید دقت کافی را اعمال نموده تا بتوانید جهت خرید دستگاه تصفیه آب باکیفیت، موفق عمل کنید. از مهمترین علائم جهت تشخیص دستگاه تصفیه آب اصل و تقلبی، وجود حک برجسته بر روی قطعات و فیلتراسیون آنهاست. حک برجسته موجود روی قطعات، نشان‌ دهنده کشور و شرکت سازنده، همچنین مهر تاییدی بر اصالت کالا خواهد بود.

معمولا قطعات و فیلتراسیون در نمونه‌های تقلبی فقط دارای لیبل هستند. زیرا حک برجسته توسط شرکت‌های تولید کننده معتبر، در هنگام ساخت و در قالب محصول تعبیه شده و امکان دستکاری و تقلب در آن را به صفر می‌رساند. اما در مدل‌های فیک و تقلبی، امکان ایجاد حک برجسته بر روی قطعات وجود نداشته و با الصاق لیبل یک برند معروف، سعی در فریب خریدار اینگونه محصولات خواهند داشت.

در حال حاضر انواع دستگاه تصفیه آب تایوانی از محبوبیت بالایی برخوردار بوده و باید در هنگام خرید، نسبت به وجود حک برجسته بر روی تمامی قطعات آن اطمینان حاصل نمایید. در کل اگر قصد خرید دستگاه تصفیه آب ایرانی دارید، شرکت‌های معتبر ارائه دهنده محصولات داخلی را انتخاب کنید. همچنین در صورت انتخاب مدل‌های تایوانی، خرید تصفیه آب خانگی را از نمایندگی‌های رسمی و معتبر برندهای تایوانی، در اولویت قرار دهید.

به طور معمول تعداد فیلترهای موجود در یک دستگاه تصفیه آب خانگی بین 6 تا 8 مرحله بوده و بر اساس میزان سختی و کیفیت آب لوله‌کشی، فیلترهای تخصصی دیگری به آنها افزوده خواهند شد. همچنین لازم است در هنگام خرید دستگاه تصفیه آب، به تکنولوژی بکار رفته در ساخت آنها دقت نمایید. نوع سیستم تصفیه و فیلتراسیون مرتبط با آن، باید بر اساس کیفیت آب لوله‌کشی انتخاب شوند.

جهت خرید تصفیه آب مرغوب و باکیفیت، شرکت‌هایی را هدف قرار دهید که برای فروش محصولات خود، گارانتی لازم را ارائه می‌دهند. گارانتی بازگشت کالا و ضمانت بازگشت وجه، نشان از کیفیت بالای محصولات خواهند داشت.  قبل از خرید دستگاه تصفیه آب، نسبت به وجود خدمات پس از فروش مادام العمر آن اطمینان حاصل نمایید. زیرا فیلترهای تعبیه شده در آنها دائمی نبوده و هر یک در بازه زمانی خاص خود، نیاز به تعویض خواهند داشت. اگر تعویض فیلترها در زمان مناسب انجام نگردد، موجب کاهش محسوس کیفیت آب تصفیه شده خواهد شد.

ویژگی‌های دستگاه تصفیه آب خانگی اوریجینال

هنگامی از خرید دستگاه تصفیه آب خانگی و استفاده از آن رضایت کامل خواهید داشت که در زمان خرید، نکات مهمی را مدنظر قرار داده باشید. از مهمترین ویژگی‌های دستگاه تصفیه آب خانگی اوریجینال، می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • دارای شاسی فلزی با رنگ کوره‌ای
  • مجهز به پمپ آب دیافراگمی فاقد صدا و لرزش
  • دارای فیلتر ممبران 13 لایه شرکت فیلم تک
  • مجهز به ترانس برق سوئیچینگ
  • دارای شیر تنظیم سختی آب
  • مجهز به گیج فشارسنج روغنی بزرگ
  • دارای تکنولوژی اسمز معکوس
  • مجهز به شیر برداشت اهرمی استیل
  • دارای هوزینگ‌های دابل اورینگ
  • مجهز به مخزن ذخیره‌ سازی آنتی باکتریال
  • دارای استانداردهای بین‌المللی

شرکت‌های مختلفی در حوزه تولید و عرضه انواع دستگاه تصفیه آب فعالیت دارند. هنگام خرید دستگاه تصفیه آب، توجه به برند سازنده و اعتبار شرکت ارائه دهنده، مکمل یکدیگر هستند. زیرا شرکت‌های معتبر با فروش محصولات نامرغوب، اعتبار خود را زیر سوال نمی‌برند.

خرید دستگاه تصفیه آب خانگی آکوا پرو از شرکت آبگونه

شرکت آکوا پرو برندی آمریکایی-کانادایی بوده و در اکثر کشورهای دنیا دارای نمایندگی می‌باشد. سال 1996 میلادی، اولین شعبه از این شرکت در قاره آسیا و در کشور تایوان تاسیس گردید. آکوا پرو بعنوان یکی از شرکت‌های پیشگام در صنعت تصفیه آب شناخته می‌شود.

شرکت آبگونه نمایندگی رسمی آکوا پرو در ایران، نسبت به ارائه محصولات متنوع و باکیفیت این برند معتبر اقدام نموده است. با خرید دستگاه تصفیه آب خانگی آکوا پرو از شرکت آبگونه، ضمن دسترسی نامحدود به آب شرب سالم و بهداشتی، از گارانتی طلایی 24 ماهه تعویض قطعات و خدمات پس از فروش مادام العمر بهره‌مند خواهید شد.

توصیه می‌کنیم قبل از انتخاب و خرید تصفیه آب خانگی، نسبت به اخذ مشاوره رایگان از کارشناسان فروش مجرب شرکت آبگونه اقدام نموده و بهترین دستگاه را بر‌اساس کیفیت آب محل سکونت، همچنین بودجه در نظر گرفته شده، خریداری نمایید. هدف ما سلامتی شماست.


اپ چرب زبان

با اپلیکیشن چرب زبان، هر زبانی رو فقط با روزانه 5 دقیقه گوش دادن، توی 80 روز مثل بلبل حرف بزن! بهترین متد روز، همزمان تقویت حافظه، آموزش تصویری با کمترین قیمت ممکن!


 

linkریپورتاژ

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up