1

چه طلا و جواهراتی برای عروسی بهتره ؟

خب بریم سراغ خرید سرویس طلا و جواهرات برای عروس خانم ها، یکی از رسم و رسومات عروسی در ایران خرید طلا و جواهرات برای خانم هایی هست که تازه ازدواج کردن.  طلا و جواهرات بیشتر شبیه یه هدیه است که از طرف خانواده داماد به عروس تقدیم میشه. برای ما ایرانیان عمل کردن به این رسم و رسومات خیلی مهمه و حسابی تو فرهنگمون جا افتاده است.

در اوضاع کنونی کشورمون  هم خرید طلا و جواهرات برای عروس، نوع سرمایه‌گذاری محسوب میشه پس بهتره که متناسب با بودجه تان خرید کنید . و اگه قصد یه سرمایه گذاری پرسود دارین و بودجه تون خوب و مناسب و بالاست بهتره که به سراغ جواهرات برین.  چون هم عروس زیبایی خواهید داشت و هم اینکه به عنوان یک سرمایه بلند مدت میشه بهش نگاه کرد.میشه بجز طلا های سفید و زرد  جواهراتی برای عروس در نظر بگیرین که در اونها سنگهای قیمتی با رنگ های خاص و نایاب به کار رفته است.

یکی از اصول طراحی طلا و جواهرات کمپانی های بزرگ دنیای مد و فشن طراحی جواهرات با سنگ های رنگی متناسب و نایاب،چشم نواز،زیبا و دلفریب است. طراحی زیورالات عروس با سنگ های قیمتی، عروس رو بسیار لاکچری،خاص و جذاب نشان می دهد. و می تواند علاوه بر یک عروس رویایی شب خاطره انگیزی هم برای اطرافیان به ارمغان آورد.طلا و جواهرات خاص و ترند میتونه کاری کنه که عروس در مراسم کاملا بدرخشه و محور اصلی مراسم باشه.

در گذشته جواهرات و سنگ های قیمتی فقط مخصوص خانواده های سلطنتی و اشراف بوده البته الان هم خانواده های سلطنتی طلا و جواهرات خیلی خاصی استفاده می کنند و کمپانی های بزرگ دنیای مد و فشن و طراحان طلا و جواهرات به غیر از خانواده سلطنتی برای استفاده عموم هم جواهراتی با قیمت و طراحی مناسبی ارائه می کنند.

معرفی چند مدل انواع طلا و جواهرات شیک و لوکس با سنگ های قیمتی

اولین و معقول ترین و متداول ترین سنگی که  تو جواهرات بیشتر از اون استفاده میشه سنگ‌زمرد هستش. زمرد سبزه و ترکیب اون با طلای سفید و زرد بسیار زیبا و چشم نوازه. می توانید متناسب با رنگ مورد دلخواه تون  اون رو سفارش بدین علاوه بر اینکه زمرد یکی از سنگ‌های قیمتی و مورد استفاده جواهر شناسان و جواهر نشان ها هستش،اگه در طراحی سرویس عروس شما از سنگ های زمرد استفاده بشه علاوه بر زیبایی که منتقل می کنه نشان دهنده وقار، متانت و آرامش عروسه و اگه عروس که سرشار از هیجان و استرس تو این شب مهم وحساسه زمرد میتونه بهش ارامش بده. ترکیب زمرد با یک لباس عروس سفید و زیبا می تونه ترکیب بی نظیر و ماندگار بسازه اما  بجز عروسی در مواقع عادی هم میتونید سرویس زمردی تون رو با یه لباس مشکی استفاده کنین و چشامها رو حسابی به خودتون خیره کنین و بسیار جذاب و شیک و خاص به نظر برسین.

2

استفاده از مروارید و برلیان در جواهرات عروس

مروارید سنگ قیمتی بسیار زیباست که در درون صدف از اعماق اقیانوس ها و بعضی از دریا ها استخراج میشه. مروارید و استفاده از اون در طلا و جواهرات از گذشته تا به امروز بسیار متداول بوده.

ترکیب مروارید با لباس عروس بسیار زیبا و چشم نوازه علاوه بر زیبایی، نماد پاکی و صداقته. استفاده از مروارید در طلا و جواهرات ترند همیشگیه و هیچ وقت از مد نمی‌افتد و  کاملا متناسب با استایل مینیماله.

همه افرادی که طرفدار و دوست داره زیبایی و سادگی هستند میتونن مروارید را انتخاب کنند چون سالیان سال میشه ازش استفاده کرد بدون اینکه از مد افتاده یا قدیمی بشه.

استفاده از مروارید تو جواهرات سلطنتی مخصوصا سرویس های ملکه انگستان بسیار متداول و معقوله. واکثر همسران پادشاه های کشورهای مختلف حتماً یک سرویس مروارید رو  در کلکسیون زیورآلات خودشون دارن .نکته ای  که در استفاده از مروارید هستش اینکه در  نگهداری مروارید باید اصول خاصی را رعایت کنید برای اینکه مروارید ارزشش را از دست نده نیاز به مراقبت و رعایت  برخی نکات مهم داره برای همین هنگام خرید حتما از فروشنده نحوه نگهداری و استفاده از مروارید رو حتما بپرسید.

برلیان جواهری تمام معنا

یکی از سنگ هایی که در طراحی طلا و جواهرات عروس خیلی  ازش استفاده میشه و بسیار پرطرفدار و دوست داران پر و پا قرصی داره برلیان هستش. برلیان معمولا در گردنبند ها و انگشترهای تمام کمپانی های بزرگ طلا استفاده میشه.

توجه به قیراط برلیان و الماس خیلی مهمه چون قیراط بیشتر به جواهرات ارزش و بها و جلوه و درخشش خاصی به آن ها میده. پس قیراط  نقش کلیدی داره و هرچه قیراط سنگ یا الماس بیشتر باشه ارزش آکسسواری هم بیشتره.هر قیراط معادل دو دهم گرمه .

هنگام خرید جواهراتی که در آن برلیان یا الماس به کار رفته فراموش نکنید که علاوه بر فاکتور خرید حتما شناسنامه سنگ رو هم از فروشنده بخواهید. چون  این بسیار مهمه که شما بدونید این الماس و برلیان از کجا استخراج شده و محل آن کجاست و ایا اصل هست یا خیر.  ترکیب برلیان با مروارید جز ترکیب های بسیار پرطرفدار جواهرات عروس است.

طلا و جواهرات کلاسیک و شیک

استفاده از طراحی طلا و جواهرات با نقش و نگار خاص میتونه شما رو به عنوان یک عروس زیبا و با اصالت و پایبند به ارزش ها و باوهای گذشته نشون بده.

در عصر مدرن میتونید از طلا و جواهراتی استفاده کنین که طراحی های کلاسیک و قدیمی دارند این تضاد و پارادوکس بین سبک ها، شما رو یه هنرمند خلاق نشون میده.

بعضی از طلا و جواهرات که طراحی کلاسیکی دارند میتونن شما را یک عروس منحصر به فرد با وقار و اصیل نشون بدن. مثلا میتونین یه گوشواره آویز دار بلند که با سنگهای برلیان و مروارید تزیین شده رو استفاده کنید و اگه یقه بسته ای دارین و میخوایین علاوه بر خودتون،زیبایی لباستون را به نمایش بگذارید قطعا انتخاب گوشواره ای با طرح کلاسیک میتونه انتخاب هوشمندانه‌ای باشه.

3

ترکیب سنگ ماه و عقیق برای عروس های رویایی

  •  ترکیب سنگ ماه و عقیق سبز بسیار چشم نواز و خیره کننده است. سنگ ماه همراه با لباس عروس بسیار زیبا می تونه یک شب رویایی را برای شما بسازه.
  • در انتخاب شیک ترین سرویس های عروس هم، یاقوت سرخ و  یاقوت کبود هم بسیار عالیه.
  •  یا قوت سرخ که نماد عشق و شور و هیجانه وآبی خوش رنگ یاقوت کبود نیز نماد احساسات خالصانه و زیباست که میتونه حس آرامش رو به اطرافیان منتقل کنه در عین حال که شما را بسیار زیبا و شیک و جذاب نشون بده .
  • فقط یاقوت کبود کمی سخت‌ با رنگ پوست هماهنگ میشه پس هنگام خرید و استفاده از یاقوت کبود حتما به تن رنگ پوستتون دقت کنین.

پس سرویس های لوکس گالری طلا و جواهر ربیعی میتونه برای عروس خانم ها انتخاب هوشمندانه ای باشه.

  • جواهراتی با سنگ زمرد
  • جواهرات برلیان
  • سرویس مرواریدی
  • سرویس یاقوت سرخ
  • سرویس یاقوت کبود
  • ست عروس طلای زرد و سفید
  • سرویس عروس رزگلد

بیشتر مدل های جدید طلا و جواهرات عروس خانم ها در گالری ربیعی موجوده و شما می تونین از پیج اینستاگرام و سایت شون بازدید کنین و خریدی آنلاین و مطمئن داشته باشین. گالری ربیعی ازسال 1342 جز ماندگارترین و اصیل ترین گالری های طلا و جواهرات ایرانه و می تونین بهترین سرویس های طلا و جواهرات عروس رو با ضمانت بلند مدت خریداری کنین و ازخریدتون لذت ببرین.


اپ چرب زبان

با اپلیکیشن چرب زبان، هر زبانی رو فقط با روزانه 5 دقیقه گوش دادن، توی 80 روز مثل بلبل حرف بزن! بهترین متد روز، همزمان تقویت حافظه، آموزش تصویری با کمترین قیمت ممکن!


 

linkریپورتاژ

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up