1 4

آشنایی با برندهای آرایشی بهداشتی ایرانی

با پیشرفت هایی که در سال های اخیر در حوزه تولید محصولات آرایشی و بهداشتی در کشور شاهد آن بوده ایم، برندهای متعددی در عرصه تولید گام نهادند که در این مطلب به برخی از محبوب ترین آنها می پردازیم.

برند بیول

بیول یکی از محبوب ترین برندهای ایرانی حال حاضر کشور است که فعالیت خود را در سال 2015 میلادی آغاز کرد. این برند فعال در حوزه تولید محصولات پوست و مو، تولیدات خود را در کشور ایران و تحت لیسانس آلمان تولید می کند. صرف نظر از بسته بندی های زیبا و جذاب بیول، محصولات این برند از کیفیت بسیار خوبی برخوردار هستند و با قیمتی مناسب به مشتریان عرضه می گردند که همین امر به محبوبیت آن کمک شایانی کرده است.

حتما بخوانید: بهترین جراح لب در تهران

محصولات برند بیول با همکاری متخصصین متبحر آلمانی و با جدیدترین تکنولوژی های روز آلمان در کشور ایران تولید می شوند که از جمله پرطرفدار ترین تولیدات آن می توان به محصولات موی از جمله ماسک مو، کرم مو، اسپری مو، ژل مو و یا سرم های موی بیول اشاره کرد. این محصولات نه تنها از موها محافظت می کنند، بلکه مشکلات مو نظیر وزی مو را نیز به راحتی برطرف می کنند. از سوی دیگر بیول با بهره گیری از دانش روز شرکت های بزرگ آلمانی در زمینه تولید رنگ مو نیز به توانمندی های فراوانی دست پیدا کرده است. رنگ موی بیول یکی از محصولات پرطرفدار این برند به حساب می آید که به سبب داشتن قیمت مناسب، کیفیت بی نظیر و طیف های رنگی متنوع هر روز بر محوبیت آن افزوده می شود.

برند لوسمنت

این برند موفق ایرانی که در این سال ها به خوبی توانسته است تجربیات موفقی در سطح بین المللی کسب کند، در سال 1396 توسط شرکت الماس رویان آریایی، با پشتوانه ای بیست و پنج ساله در حوزه محصولات آرایشی تاسیس شد. از جمله دلایل موفقیت این برند ایرانی می توان به استفاده از بهترین و مرغوب ترین مواد اولیه آرایشی و همچنین بهره گیری از بروز ترین تکنولوژی های روز دنیا اشاره کرد که نتیجه آن تولید لوازم آرایش بیول همچون کرم پودر، رژلب، پنکیک، لاک ناخن، پالت سایه، ریمل، رژگونه، خط چشم است. محصولات لوسمنت علاوه بر بسته بندی های بسیار شکیل و زیبا، از کیفیت فوق العاده ای برخوردار هستند.

برند این لی

شرکت دانش بنیان طبیعت زنده فعالیت خود را در سال 1376 در حوزه تولید محصولات پوست و مو با منشاء گیاهی آغاز کرد. این شرکت موفق ایرانی با هدف تولید محصولات باکیفیت و مرغوب برای ایرانیان، تولیدات خود را با نام تجاری سینره به بازار عرضه کرد. این شرکت پس از موفقیت برند سینره، در آذر ماه سال 1394 دومین برند خود را با نام تجاری ای لی معرفی کرد تا بانوان ایرانی بتوانند با پرداخت هزینه مناسب، محصولات آرایشی باکیفیت و در حد استانداردهای جهانی را در داخل کشور تهیه کنند. محصولات آرایشی برند این لی عبارتند از: رژ گونه، پنکیک، کرم پودر، رژلب جامد، رژلب مایع، سایه های چهار رنگ و خط چشم های مایع.

برند این لی نه تنها از نظر کیفیت برندی متمایز است، بلکه در زمینه تنوع و رنگ بندی نیز عملکردی فوق العاده دارد، به طوری که رژ لب های این لی طیف وسیعی از رنگ ها را شامل می شود و همین مسئله موجب شده تا بانوان ایرانی در زمینه انتخاب رنگ رژ لب هیچ محدودیتی نداشته باشند و به راحتی بتوانند رنگ رژ لب دلخواه خود را از این برند خریداری نمایند.

برند مای

یکی دیگر از برندهای ایرانی پرطرفدار و شناخته شده در بازار، برند ایرانی مای است که فعالیت خود را در سال ۲۰۰۳ میلادی و با هدف حفظ سلامت پوست و موی مشتریان آغاز کرد. برند مای به عنوان زیرمجموعه شرکت آریان کیمیا تک، محصولات خود را تحت لیسانس شرکت آلمانی کال اند کو تولید می کند. این بدین معناست که تمامی محصولات مای با استفاده از مواد اولیه مورد تایید این شرکت آلمانی و در سطح استانداردهای جهانی تولید می شود و با بهترین بسته بندی ها عرضه می گردد.

2 3

مای تولید کننده محصولات آرایشی و بهداشتی است که محصولات بهداشتی آن در پنج گروه مراقبت از مو، مراقبت از بدن، شوینده و پاک کننده و ضد عفونی کننده روانه بازار می شود. این برند ایرانی محصولات دارویی مای فارما را نیز به منظور درمان مشکلات پوستی تولید کرده است که مورد تایید درماتولوژیست ها است. شرکت مای علاوه بر محصولات عطری و آرایشی محصولاتی را نیز مخصوص آقایان و کودکان تولید می کند.

برند کالیستا

برند ایرانی کالیستا یکی از برندهای موفق ایرانی در زمینه تولید محصولات آرایشی، بهداشتی و عطری است. کالیستا که در لغت به معنای زیباترین است به دلیل داشتن لوازم آرایشی رنگارنگ و متنوع، مورد توجه بسیاری از مصرف کنندگان قرار گرفته است.

یکی از مهم ترین اهداف این برند تولید محصولات باکیفیت و بروز است که به افزایش زیبایی و شادی مصرف کنندگان کمک می کند. محصولات آرایشی برند کالیستا بسیار متنوع، زیبا و رنگارنگ هستند و شامل رژ لب، کرم پودر، پنکیک، خط چشم، ریمل، کانسیلر، رژگونه و پالت سایه چشم می شوند.

کیفیت تولید و طراحی محصولات این برند در حد استانداردهای جهانی است، به طوری که به عنوان مثال خط چشم های کالیستا که بسیار پرطرفدار نیز هستند، در دو نوع خط چشم نمدی و خط چشم مویی تولید شده اند.

خط چشم مویی کالیستا دارای اپلیکاتور کوتاه با سر مویی است که این ویژگی به افراد برای کشیدن خطوط ظریف و بدون نقص کمک می کند. این خط چشم همچنین ضد حساسیت و ضد خارش است و با توجه به کیفیت بالا، نیازهای افراد را به راحتی مرتفع می سازد.

خط چشم نمدی کالیستا کاملا ضد حساسیت و ضد خارش است و به دلیل داشتن سری نمدی و بسیار منعطف، برای افراد تازه کار بسیار مناسب است. از سوی دیگر اپلیکاتور کوتاه این خط چشم، به خانم ها کمک می کند تا خطاهای احتمالی خود را به حداقل برسانند.

منبع: فروشگاه سفیر


اپ چرب زبان

با اپلیکیشن چرب زبان، هر زبانی رو فقط با روزانه 5 دقیقه گوش دادن، توی 80 روز مثل بلبل حرف بزن! بهترین متد روز، همزمان تقویت حافظه، آموزش تصویری با کمترین قیمت ممکن!


 

linkریپورتاژ

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up