word image 18

جذاب ترین ترندهای مد امسال در فصل پاییز و زمستان

پوشش و لباس‌های متنوع برای همه جذابیت بالایی دارد. داشتن یک کمد پراز لباس‌های متفاوت مخصوصاً برای خانم ها بسیار خوشایند است.

بسیاری از خانم‌ها در فصل‌های مختلف سال رنگ مو و ناخن خود را تغییر می‌دهند. دلیل این کار هماهنگی بیشتر با رنگ‌های هر فصل است. در واقع هر فصل رنگ مخصوص به خود را دارد. به عنوان مثال در فصل‌های سرد مثل پاییز و زمستان از رنگ‌های تیره مانند مشکی قهوه‌ای بیشتر استفاده می‌شود و در فصل‌های گرم از رنگ های روشن و طلایی استفاده می‌شود.

شناختن رنگ مناسب هر فصل به شما در داشتن یک استایل بهتر کمک می‌کند. جدا از این هرسال رنگ‌های خاصی برای فصل‌های مختلف ترند میشود. اگر با آخرین اخبار مد و لباس همراه باشید می‌توانید رنگ مناسب هر فصل را بشناسید و در استایل خود از آن استفاده کنید. در اینجا ما قصد داریم تا رنگ‌ها و استایل‌های ترند برای پاییز و زمستان را با شما به اشتراک بگذاریم.

بافت­های بلند

یکی از ترند هایی که برند‌های معروف برای پاییز و زمستان به بازار عرضه کرده‌اند بافتهای بلند است. بعضی از این بافت‌ها تا روی مچ پا می‌رسند و حالت گشادی دارند که البته چندان هم طرح جالبی به نظر نمی‌رسد. مدل دیگر این بافت‌ها به این صورت است که در از پایین چاک بلندی دارد. این مدل‌ها بلند، تنگ و چسبان هستند و با بوت‌های بلند پوشیده می‌شوند. طرح روی این بافت‌ها متنوع است و بیشتر از بافت‌های درشت روی آن استفاده می‌شود.

کت چرم

word image 19

از ترند های محبوب امسال می‌توانیم به کت کوتاه یا پالتو چرم زنانه اشاره کنیم. کت چرم از آیتم­های جذاب پاییز و زمستان است که برای استایل های مختلف قابل استفاده است. شما می‌توانید یک کت‌چرم را با استایل مجلسی، اسپرت و یا روزمره استفاده کنید و در هر سه حالت استایل بی‌نظیری داشته باشید.

یکی از استایل هایی که اخیراً ترند شده است شلوار جین آبی به همراه کت چرم کوتاه و بوت بدون پاشنه است. رنگ کت چرم را می‌توانید متناسب با سلیقه خودتان از میان رنگهای زرشکی، خاکستری، سورمه‌ای، عسلی، قهوه‌ای، یشمی یا مشکی انتخاب کنید و حتما رنگ بوت را با کت چرم ست کنید. پیشنهاد ما به شما استفاده از کت چرم سبز یشمی به همراه یک بوت به همین رنگ است. این ترکیب خاص و شیک است. می­توانید به انتخاب خودتان از شال یا کلاه استفاده کنید. کلاه های بافت مناسب این استایل هستند.

کت فوتر

کت فوتر و مینیمال رنگ کرم از ترندهای دیگر امسال است. استفاده از تناژ رنگی کرم برای امسال بسیار مورد توجه قرار گرفته است. یک کت فوتر کرم رنگ به همراه پیراهن آستین بلند سفید و شلوار پارچه‌ای یا کتان به‌رنگ مشکی از ترکیب های محبوب امسال است. این ترکیب را هم می­توانید با استفاده از کلاه و ونس تکمیل کنید.

کاپشن و پافر

word image 20

احتمالاً به خوبی با پافر آشنایی دارید. پافر از ترندهای جدیدی است که درمیان جوانان و نوجوانان طرفداران زیادی پیدا کرده. در واقع پافر چیزی شبیه به کاپشنهایی است که سالهای گذشته از آن استفاده می‌شد.

پافرها با رنگ‌های مختلف و متنوع و همچنین در جنس های مختلف به بازار عرضه شده‌اند. این لباس‌های زمستانی در دو نوع کوتاه و بلند موجود هستند و رنگ‌های بسیار متنوع و خاصی دارند. بعضی از پافرها دو‌رو هستند و می‌توانید از هر دو طرف آن استفاده کنید.

پافر را با شلوار جذب یا یک مدل لگ مشکی، طرح جین یا چرم می‌توانید بپوشید. از بوت‌های زمستانی با رنگ‌های جذاب به همراه این استایل استفاده می‌شود و همچنین کلاه‌های بافتنی از دیگر المانهای این استایل میباشد.

کت کوتاه

یکی دیگر از ترند های محبوب امسال استفاده از رنگ شتری در کت و پالتو است. این رنگ از رنگ های محبوب امسال است که به همراه تناژ رنگی کرم و قهوه ای استفاده می‌شود. برای داشتن یک استایل شیک با کت کوتاه شتری رنگ ابتدا به یک نیم بوت به رنگ شتری احتیاج دارید. می‌توانید از شلوار کرم، قهوه­ای یا مشکی به سلیقه خودتان استفاده کنید. ما به شما پیشنهاد می‌کنیم که از یک شلوار مشکی جذب استفاده کنید و از یک کمربند چرمی نازک برای دور کت استفاده کنید. رنگ بافت خود را نیز کرم رنگ انتخاب کنید تا هارمونی لازم را با سایر المانهای استایل‌تان داشته باشد.

ست جذاب دیگری که می‌توانید با رنگ شتری داشته باشید پالتو فوتر بلند به این رنگ است که می‌توانید با بوت و شلوار مام فیت مشکی بپوشید رنگ بافت خود را هم از میان رنگ‌های خنثی مثل کرم انتخاب کنید.

هودی

هودی یکی از محبوبترین ترندهای چند سال اخیر است. یک لباس راحت و گرم که پوشیدن آن در هر موقعیتی امکان پذیر است و محدودیتی ندارد. این نوع لباس را می‌توانید به همراه کت‌های فوتر یا کت چرم و شلوارهای مام استایل و مام فیت بپوشید. نیم بوت و ونس هم برای این ترکیب مناسب خواهد بود.

بارانی طوسی

رنگ طوسی یا همان خاکستری یکی دیگر از رنگ های ترند امسال است که به‌دلیل استایل های مختلفی که می­توان با آن داشت محبوب شده است. یک استایل خاص برای پاییز امسال بارانی طوسی بلند و پیراهن سفید ساده مردانه در زیر بارانی است. این استایل به همراه یک شلوار مشکی یا شلوار جین ست خواهد شد. شلوار مناسب این استایل را می‌توانید به صورت جذب یا راسته انتخاب کنید.

کفش ساقدار چرم قهوه‌ای رنگ یا نیم بوت چرم برای این استایل مناسب است.

بیشتر رنگ های ترند امسال از میان رنگ های خنثی و نود انتخاب شده‌اند و این رنگها مورد پسند افراد زیادی قرار گرفته است. استایل های ترند امسال از مدل های ساده و کلاسیک تشکیل شده‌اند و به همین دلیل توجه افراد زیادی را به خود جلب کرده‌اند. همچنین اگر به ست کردن این رنگ های نود و کلاسیک علاقه دارید خواندن این مقاله را به شما پیشنهاد می کنیم.

نویسنده: سارا اقبالی


اپ چرب زبان

با اپلیکیشن چرب زبان، هر زبانی رو فقط با روزانه 5 دقیقه گوش دادن، توی 80 روز مثل بلبل حرف بزن! بهترین متد روز، همزمان تقویت حافظه، آموزش تصویری با کمترین قیمت ممکن!


 

linkریپورتاژ

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up