پرفروش ترین ادکلن مردانه در ایران

اولین برخورد همیشه مهم ترین برخورد است ! هنگامی که برای اولین بار وارد جمع جدیدی می شوید پیش از صحبت کردن ، پوشش شما توجهات را به خود جلب می کند. سپس صحبت های شما تعیین کننده شخصیت تان برای دیگران خواهد بود.

اما به نظرتان چیزی در این میان کم نیست؟ مطمئناً پوشش شما در قضاوت دیگران درباره تان تاثیرگذار است اما کمی سریع تر از پوشش عطر مورد استفاده شما به مشام اطرافیان می رسد و اگر رایحه مطبوعی داشته باشد نگاه ها را خیره حضورتان خواهد کرد.

در واقع استفاده از عطر و ادکلن احساس اعتماد به نفس بیشتری به افراد مختلف می دهد و یکی از اصلی ‌ترین مواردی است که باید حتماً در استایل شخصی به آن توجه شود. اما اگر انتخاب عطر مناسب برای تان سخت است مطمئناً این مقاله کاملاً راه گشا خواهد بود چرا که در ادامه قصد معرفی پرفروش ترین ادکلن مردانه در ایران را داریم.

معرفی پرفروش ترین ادکلن مردانه در ایران

ادوتویلت مردانه هرمس تق هرمس

به عنوان پرفروش ترین ادکلن مردانه در ایران از برند فرانسوی هرمس قصد معرفی ادکلن تق هرمس را به شما عزیزان داریم. این ادکلن مردانه در سال ۲۰۰۶ به بازار عرضه شد و به سرعت رتبه یک پرفروش ترین ادکلن برند هرمس را به خود اختصاص داد.

ادکلن تق هرمس رایحه ای ملایم و تلخ چوبی مدیترانه ‌ای دارد.

نت های ابتدایی این ادکلن از گریپ فروت و پرتقال تشکیل شده‌ اند که مانند تمامی نت های میوه ‌ای احساس سر زندگی و نشاط را به شما هدیه می دهند.

نت های میانی شامل فلفل و شمعدانی معطر هستند که هیجان درونی شما را افزایش خواهند داد.

و نت های پایانی این ادکلن تلخ مردانه از سدر ، صمع بنزوئین ، خس خس و نعنای هندی تشکیل شده ‌اند که باعث آرامش شما خواهند شد.

این ادکلن دارای رایحه ای معتدل است و به همین دلیل می توانید در چهار فصل سال از آن استفاده کرده و در جلسات کاری یا میهمانی های رسمی و خودمانی دیگران را مجذوب حضور خود کنید.

1 1

ادکلن ادوتویلت ورساچه اروس مردانه

پرفروش ترین ادکلن مردانه در ایران از برند ایتالیایی ورساچه ، ادکلن اروس مردانه است. پیش از هر چیز طراحی بسیار زیبای بطری ادکلن ورساچه اروس مردانه نگاه ها را خیره خود می کند. این ادکلن که با الهام از خدایان یونان باستان طراحی شده و نام خدای عشق یونان باستان یعنی اروس بر روی آن نگاشته شده است هر بانوی زیبایی را مجذوب شما خواهد کرد.

رایحه اصلی ادکلن ورساچه اروس گرم و شیرین معطر فوژه‌ ای است که طبع ملایمی دارد و به همین دلیل در چهار فصل سال می ‌توان از این ادکلن استفاده نمود. نت های اولیه عطر ورساچه اروس از نعناع ، سیب سبز و لیمو تشکیل شده ‌اند که باعث ایجاد حس شادی و سر زندگی در وجودتان خواهند شد.

با گذشت مدت زمان نسبتاً کوتاهی نت های میانی با ترکیبی از دانه تونکا ، عنبر و گل شمعدانی به مشام می ‌رسند که هیجان درونی شما را افزایش خواهند داد.

اما در پایان یک مهمانی طولانی نیاز دارید تا آرامش درونی خود را باز یابید. مطمئناً نت های پایانی عطر ورساچه اروس که از علف وتیمور ، ویرجینیا ، خزه اوک موس ، چوب اطلس و وانیل تشکیل شده ‌اند به بازیابی آرامش درونی تان کمک می کنند.

2 1

ادکلن ادوتویلت خسوس دل پوزو هالووین من ایکس مردانه

اگر قصد خرید پرفروش ترین ادکلن مردانه در ایران از برند اسپانیایی خسوس دل پوزو را دارید مطمئناً ادکلن ادوتویلت خسوس دل پوزو هالووین بهترین گزینه پیش رویتان خواهد بود. این ادکلن از رایحه گرم و تلخ شرقی سرخس گونه ها تشکیل شده و برای استفاده در فصل پاییز و زمستان بسیار مناسب است.

نت های اولیه عطر هالووین مردانه از لیمو ، اسطوخودوس و هل تشکیل شده که احساس شادابی و نشاط را به شما هدیه می دهند.

اما نت های میانی با گذشت زمان کوتاهی جایگزین نت های اولیه شده و ترکیب روایح ویسکی ، نت های معدنی ، قهوه ، چرم و دارچین هر کسی را به هیجان می آورند.

اگر به دنبال عطر مردانه با ماندگاری بالا هستید مطمئناً ادکلن هالووین مردانه گزینه مناسبی برایتان خواهد بود چرا که نت های پایانی این عطر با گذشت زمان طولانی از راه می رسند و با وجود روایح عنبر ، دانه تونکا و بخور خوشبو به بالانس روحی شما کمک می کنند.

در کنار این عطر های مردانه نباید فراموش کنیم ادکلن لالیک مشکی پرفروش ترین عطر مردانه در چند سال اخیر در تمام جهان بوده است و از این حیث پرطرفدار ترین میباشد.

3 1

ادوتویلت دیور ساواج مردانه

مطمئناً تمامی عطر بازان علاقه مند به خرید از بسیاری از برند های مشهور عطر و ادکلن فرانسوی هستند. اما اگر تا به حال از برند دیور عطر و ادکلنی را تهیه نکرده اید به شما ادکلن ساواج دیور مردانه را پیشنهاد می دهیم. این ادکلن در لیست پرفروش ترین ادکلن مردانه در ایران جایگاه ویژه ای را به خود اختصاص داده چرا که علاوه بر رایحه ماندگار و خط بوی بسیار بالا دارای پخش بوی بی نظیری نیز می باشد.

ادکلن ساواج دیور مردانه دارای رایحه ای خنک و تند مرکباتی معطر است و نت های ابتدایی آن از ترنج و فلفل تشکیل شده اند.

نت های میانی ادکلن ساواج شامل فلفل سیچوان ، فلفل صورتی ، لامی ، نعناع هندی ، اسطوخودوس ، شمعدانی و خس خس هستند که باعث افزایش اعتماد به نفس شما خواهند شد

و در نهایت نت های آرامش بخش پایانی با رایحه آمبرکسان ، لابدانیوم و سدر با گذشت مدت زمانی طولانی از راه می رسند و شما را در بر می گیرند.

اما به نظر شما تنها موارد بالا باعث پرفروش شدن ادکلن دیور ساواج مردانه شده است یا دلیل دیگری نیز وجود دارد ؟ می توان گفت که حضور جانی دپ ، هنرمند محبوب هالیوودی که در فیلم های خاطره انگیزی همچون دزدان دریایی کارائیب و ادوارد دست قیچی خوش درخشیده است در کمپین تبلیغاتی عطر ساواج دیور باعث شده تا تمامی مردان خوش استایل به خرید این عطر جذاب مردانه روی آورند.

قیمت پرفروش ترین ادکلن های مردانه در ایران

خوشبختانه برند های معتبر بسیاری در جهان به تولید عطر و ادکلن می‌ پردازند و به همین دلیل رنج قیمتی پرفروش ترین ادکلن مردانه در ایران از برند های معتبر جهانی بسیار متنوع است.

اما یکی از بهترین فروشگاه های عطر و ادکلن در ایران که این محصولات را با قیمت هایی بسیار مناسب و با کارت گارانتی مادام العمر اصالت عرضه می ‌کند فروشگاه درین عطر به آدرسwww.dorinatr.com می باشد. این فروشگاه انواع عطر و ادکلن مردانه و زنانه را از برند هایی از جمله دیور ، شنل ، هرمس ، لانوین و … به فروش می رساند که با وجود گارانتی اصالت مادام العمر می توانید بدون هیچ گونه نگرانی از فیک بودن عطر مورد نظر ، آن را سفارش داده و درب منزل تحویل بگیرید.

همچنین تیم پشتیبانی درین عطر با شماره ۰۲۱۲۲۸۶۸۹۷۸ در دسترس شما مخاطبان گرامی است تا برای دریافت مشاوره در رابطه با انتخاب عطر مناسب یا رسیدگی به مشکلات از کارشناسان فروشگاه عطر درین کمک بگیرید.

 


اپ چرب زبان

با اپلیکیشن چرب زبان، هر زبانی رو فقط با روزانه 5 دقیقه گوش دادن، توی 80 روز مثل بلبل حرف بزن! بهترین متد روز، همزمان تقویت حافظه، آموزش تصویری با کمترین قیمت ممکن!


 

linkریپورتاژ

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up